Mijn vraag
...hallo,
Mijn samsung tv op de kamer van ons, start heel de tijd opnieuw op. Er komt samsung smart tv op, maar gaat dan telkens opnieuw uit en dan komt er hmdi3 op bovenaan, en dan opnieuw die samsung smart tv, en zo gaat dit de hele tijd opnieuw door. Ik kan de source ook niet veranderen. Want hij valt dan zogezegd terug uit. Je kan dit zien op de foto’s.
Is het mijn tv die kapot is, of ligt het aan iets anders. Ik heb wel nog maar recent mijn digibox vernieuwd, maar zou me straf lijken dat dat de reden is.
Wie kan me helpen? Of is het echt een nieuwe tv die ik zal moeten kopen?
/f/image/chCHRDG9cbY6FHqabokBVquU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZeslwMtmzhBDfUQKKYMgd7MF.png?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...hallo,
Mijn samsung tv op de kamer van ons, start heel de tijd opnieuw op. Er komt samsung smart tv op, maar gaat dan telkens opnieuw uit en dan komt er hmdi3 op bovenaan, en dan opnieuw die samsung smart tv, en zo gaat dit de hele tijd opnieuw door. Ik kan de source ook niet veranderen. Want hij valt dan zogezegd terug uit. Je kan dit zien op de foto’s.
Is het mijn tv die kapot is, of ligt het aan iets anders. Ik heb wel nog maar recent mijn digibox vernieuwd, maar zou me straf lijken dat dat de reden is.
Wie kan me helpen? Of is het echt een nieuwe tv die ik zal moeten kopen?
/f/image/chCHRDG9cbY6FHqabokBVquU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZeslwMtmzhBDfUQKKYMgd7MF.png?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...