Ebay account geschorst

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rjce
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 15:50
Goedenavond!

Ik heb een paar jaar geleden een Star Wars braadslede gekocht van Le Creuset als zijnde "investering".
Destijds via iemand die bij Le Creuset werkte ook nog korting gekregen op de braadslede.

Nu dacht ik dat dit een mooi moment was om de braadslede te verkopen, ze staan op Ebay tussen de 600 tot zelfs 1200 euro.

Op Marktplaats reageert er (nog) niemand op de braadslede dus ik dacht laat ik het eens via Ebay proberen.
Dus account aangemaakt, braadslede erop gezet, alles ingevuld wat ik had qua info etc.

Na ongeveer een dag ontvang ik opeens een mail dat mijn account geschorst is omdat ik een risico zou zijn voor de Ebay community?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xYHo39SJm5726HC69zujQ0zjylg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KCafx2Ri3WWUxHVLDmKex1jk.jpg?f=fotoalbum_large

Nu 3x via de Ebay site contact met hun proberen te zoeken om uit te leggen wat ik nou verkeerd heb gedaan en waarom ik geschorst ben. Ik heb ook aangegeven dat ik gewoon een aankoopbon heb van de braadslede etc.

Hebben hier meer mensen ervaring mee? Moet ik het verkopen via Ebay maar gewoon voor gezien houden?

Wel jammer want het idee was dat ik via Ebay veel meer potentiele klanten kon bereiken dan via Marktplaats.

Klein beetje spam, hier een foto van de braadslede.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rg6UaB88vfn7p0Q-9lquVcvzOs0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nrQb1hbCWVNYggawj1NT6GeR.jpg?f=fotoalbum_large

Bedankt alvast voor jullie hulp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn gewoon bang dat ze worden opgelicht. Wil je via eBay zaken verkopen dan heb je een goede review score nodig. Als die nog nul is, en dan meteen gewilde en dure producten verkopen gaan de alarmbellen af.

• rjce
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:42:
Ze zijn gewoon bang dat ze worden opgelicht. Wil je via eBay zaken verkopen dan heb je een goede review score nodig. Als die nog nul is, en dan meteen gewilde en dure producten verkopen gaan de alarmbellen af.
Beetje jammer, in mijn ogen hadden ze beter wat extra bewijs kunnen vragen van mij ipv gelijk mijn account te blokkeren, maar goed ik zal het hier wel bij laten dan. Denk niet dat er nog iets is wat ik kan doen. ;w

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zoek fijn een (leuke) Star Wars forum of misschien een fanclub en vraag of je daar als newbie een mooie braadslede mag verkopen.

Lastig maar ja, eBay...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rjce
MAX3400 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:41:
Zoek fijn een (leuke) Star Wars forum of misschien een fanclub en vraag of je daar als newbie een mooie braadslede mag verkopen.

Lastig maar ja, eBay...
Dat blijkt ja, en inderdaad das wel een goeie een goeie fanclub zoeken!
Tnx voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je deze al geprobeerd? Vraag & Aanbod overig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjce