Uit de hand gelopen discussie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patchii
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-04 22:54
Een tijdje geleden kwam ik in discussie met de user Bulkzooi op de software-update post van Wine 7.17https://tweakers.net/downloads/61636/wine-717.html. Nu zijn er heen en weer flink wat dingen gezegd maar ik ben achteraf ook niet blij hoe ik zelf met de situatie om ben gegaan. Hierdoor ben ik ook flink achteruit gegaan met mijn reactiescore omdat ik niet vaak reageer op nieuwsberichten of forumposts.

Het liefst zie ik de hele comment chain van mij in die post verdwijnen want het geeft mij een niet zo'n fijn gevoel. Het maakt mij dan ook niet uit als mijn reactiescore hetzelfde blijft. Ik snap als dit niet mogelijk is.

Beste antwoord (via patchii op 23-09-2022 23:24)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie het op een gegeven moment inderdaad uit de hand lopen, hier heb ik een knip geplaatst. Ik denk dat het zo goed is?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie het op een gegeven moment inderdaad uit de hand lopen, hier heb ik een knip geplaatst. Ik denk dat het zo goed is?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.