Ik wil een nieuwe desktop/laptop aanschaffen voor persoonlijk gebruik en werk. Voor werk is het belangrijk dat ik cliëntenportalen open en wil daarnaast nog games kunnen spelen zoals cyberpunk, god of war of witcher. Voorheen gamede ik op een console en had apart een macbook pro (2013 model, erg oud en traag aan het worden) maar wil nu een toestel wat ik kan gebruiken voor meerdere doeleinden.
Ik heb online gekeken en kwam de Macbook air m2 chip tegen die wel oke is voor gamen maar best snel erg warm wordt. Hoeft niet perse een apple product te zijn.
Wat raden jullie aan? Een laptop? Of is een desktop meer betrouwbaar? Prijs wil ik rond 1000 houden maar duurdere opties ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb online gekeken en kwam de Macbook air m2 chip tegen die wel oke is voor gamen maar best snel erg warm wordt. Hoeft niet perse een apple product te zijn.
Wat raden jullie aan? Een laptop? Of is een desktop meer betrouwbaar? Prijs wil ik rond 1000 houden maar duurdere opties ben ik ook wel benieuwd naar.