Apple watch series 2 herstart bij opladen

Pagina: 1
Acties:

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Topicstarter
Sinds een aantal dagen viel het me op dat zodra ik m'n Apple watch series 2 oplaad ik een tijdje na het starten opnieuw het oplaad geluidje hoorde. Op zich niet veel aandacht aan besteed, behalve dat het lijkt dat opladen ook langer duurt.
Vanochtend zag ik ineens dat na het starten van het opladen het Apple logo getoond werd.
Kortom het horloge was aan het herstarten. Zodra de herstart afgerond was klonk weer het het oplaad geluidje.
Ik heb 'm al een keer uitgezet en opnieuw opgestart.
Hoewel ik niet een direct verband kan aantonen lijkt het alsof het na de update naar IOS16 is gestart.
Het horloge heeft de laatst uitgebrachte software versie.
Zijn er meer mensen die dit herkennen?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:29
Ik zou de Watch eens opnieuw installeren en kijken of dat helpt. Dan kan je uitsluiten of dit een hardware of software issue is. Al denk ik dat het hardware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickel57
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-02 15:56
Ik herken dit ook. Als ik 's-avonds mij Apple Watch aan de oplader leg, dan herstart de watch na een korte tijd. Ik heb nog niet ontdekt wat de reden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heeft iemand hier intussen nog een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl

magic_nl

Topicstarter
Nog altijd niet, en van Apple hoeven we denk ik ook niet veel te verwachten.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lavendou
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-09 13:54
Ik heb hetzelfde al maanden met mijn Apple watch series 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magic_nl

magic_nl

Topicstarter
Lavendou schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 12:09:
Ik heb hetzelfde al maanden met mijn Apple watch series 1.
Zou het te maken hebben met het feit dat zowel de series 1 als 2 geen recente WatchOS hebben?
Dan ben ik benieuwd of Series 3, die ook geen WatchOS 9 ondersteuning heeft dit probleem ook heeft.

Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simson0606
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:58
Ik heb het met mijn series 2 RVS ook. Veel mensen hebben er last van met hun apple watch.

zie ook de reacties op deze reddit post: https://www.reddit.com/r/...y_series_2_after_6_years/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:19

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

magic_nl schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:26:
[...]

Zou het te maken hebben met het feit dat zowel de series 1 als 2 geen recente WatchOS hebben?
Dan ben ik benieuwd of Series 3, die ook geen WatchOS 9 ondersteuning heeft dit probleem ook heeft.
Mijn 3 doet het nog prima icm iOS 16.2 en sinds gisteren 16.3 icm een iphone 11.
Pagina: 1