oudere apps uit App Store opnieuw downloaden op nieuwe MBA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb een nieuwe MBA M2 2022

op mijn oude MBA uit 2015 heb ik oa Photoshop elements staan. Is nu denk 3/4 jaar geleden dat ik dat gedownload heb via de appstore.

Is het mogelijk om die oudere versie op mijn nieuwe MBA te krijgen? Ik doe er niet zoveel mee om nou de behoefte te hebben weer 99,- uit te gaan geven voor een wat nieuwere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Kans is klein omdat er ook al wat OS upgrades zijn geweest en je nieuwe mac niet op Intel draait waar de oude versie voor is gebouwd. Maar dat is iets wat google je vrij snel had kunnen vertellen. Net als dat we hier eigenlijk wel verwachten dat je op zijn minst even de juiste versie opzoekt die je hebt.

Indien het om de 2019 editie gaat kan je mogelijk iets goedkoper upgraden: https://www.adobe.com/nl/...hop-elements/upgrade.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Elements als voorbeeld. Maar heb er nog wel een paar. Maar lijkt me dat je die niet kan downloaden uit de store als ze er niet meer instaan?

Ik ga maar een poging doen om toch een backup van mijn oude MBA terug te zetten op mijn nieuwe MBA.

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
readytoflow schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:30:
Elements als voorbeeld. Maar heb er nog wel een paar. Maar lijkt me dat je die niet kan downloaden uit de store als ze er niet meer instaan?
Mogelijk staat ie nog wel tussen je aankopen. Die kan je bekijken door in de App store op je naam te klikken.
Anders moet je de App Store contacteren

Weet je zeker dat je ze op die manier hebt gekocht en ze niet aan een Adobe ID gekoppeld zitten?
Ik ga maar een poging doen om toch een backup van mijn oude MBA terug te zetten op mijn nieuwe MBA.
Je kan inderdaad proberen de bestanden te kopieëren, maar Adobe gebruikt echt een installer dus ik acht de kans vrij klein dat het succesvol zal zijn.

• readytoflow
  • Niet online
BlackMonkey schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:08:
[...]

Mogelijk staat ie nog wel tussen je aankopen. Die kan je bekijken door in de App store op je naam te klikken.
Anders moet je de App Store contacteren

Weet je zeker dat je ze op die manier hebt gekocht en ze niet aan een Adobe ID gekoppeld zitten?

[...]

Je kan inderdaad proberen de bestanden te kopieëren, maar Adobe gebruikt echt een installer dus ik acht de kans vrij klein dat het succesvol zal zijn.
Thx! dat zocht ik dus. Adobe staat er niet bij. maar wel aantal andere apps. Docs. staan in iCloud. Dus dat zit goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-08 15:42
Wat Photoshop elements betreft moet je eens gaan kijken of je bij de ontwikkelaar Skylum niet je ding vindt! Soms als je geluk hebt kan je hun software via Humble Bundle goedkoop op de kop tikken en ik heb op die manier zo goed als alles, behalve Luminar NEO, weten te kopen.
readytoflow schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:30:

Ik heb ooit zo Adobe Photoshop voor de iPad gekocht alsook voor Android en uiteindelijk heeft Adobe de ontwikkeling gestaakt en is de app uit de store(s) verdwenen en dat is heel prettig als je dat pakket gekocht had. Dus ik denk dat Adobe soms gewoon zelf de stekker eruit trekt en de bestaande en laatste versie gewoon terugtrekt.
Pagina: 1