Desktop calculator met haakjes functies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalSamurai
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-05 23:53
Opzoek naar een gebruiksvriendelijke kantoor-calculator MET haakjes functie vond ik na lang zoeken het volgende plaatje op wikipedia, dat lijkt op wat ik zoek, alleen welk model / type nr is dit??

Herkent iemand het merk/type nummer, dan en ik daar enorm mee geholpen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xhMbVtCfImKS2TuBrfv-N7OJBZw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o1RTd9vSKCXIIyJiCNAwJnUc.jpg?f=user_large

Ik wil geen ingewikkelde wetenschappelijke calcultor met honderd miljoen knopjes, tegelijkertijd zoek ik ook geen huis-tuin-en-keuken calculator Zonder haakjes.... Wat ik zoek blijkt dus een niche te zijn! Op de een of andere manier voegt de functionaliteit van haakjes (A x B) + (C x D) = X enorm veel complexiteit toe 8)7 :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 20:37
Google Image Search vind deze:
https://www.amazon.com/TR...reau-J-1210/dp/B00076CG0O

en nog wèl te koop bij NL amazon:
https://www.amazon.nl/taf...machine%2Caps%2C58&sr=1-4

Maar ook wel bij andere Nederlandse winkels

[ Voor 67% gewijzigd door OnTracK op 20-09-2022 19:41 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:07
Die toets is dus enkel voor tekenwissel (postief naar negatief of vv), vergelijkbaar met deze: https://www.action.com/nl-nl/p/canon-rekenmachine/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalSamurai
Aaaah dat is jammer zeg! Ik dacht eindelijk met behulp van OnTracK te hebben gevonden wat ik zocht maar dat ( - ) is dus géén haakjes-functie? Enig idee Nielson of er uberhaupt een dergelijk fijn groot desktop calculator bestaat mét haakjes functie? Dank!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-09 17:20
SambalSamurai schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:36:

Ik wil geen ingewikkelde wetenschappelijke calcultor met honderd miljoen knopjes, tegelijkertijd zoek ik ook geen huis-tuin-en-keuken calculator Zonder haakjes.... Wat ik zoek blijkt dus een niche te zijn! Op de een of andere manier voegt de functionaliteit van haakjes (A x B) + (C x D) = X enorm veel complexiteit toe 8)7 :)
Lijkt me toch eigenlijk best wel logisch? Op een heel simpel lcd schermpje kan je dat niet goed weergeven, dus word het inderdaad een stuk ingewikkelder. Je zal denk ik ook wat meer rekenkracht nodig hebben als de gemiddelde calculator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalSamurai
Microkid Dat lijkt hem te zijn! Zoiets. Fantastisch!

Webgaming, inderdaad in elk geval dienen ze kennelijk tweeregeling te zijn en een dot-matrix display te moeten bevatten om de haakjes te kunnen weergeven.

Zo komen we nog ergens! Bedankt heren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 20:43

Croga

The Unreasonable Man

WEBGAMING schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:58:
[...]

Lijkt me toch eigenlijk best wel logisch? Op een simpel lcd schermpje kan je dat niet goed weergeven, dus word het inderdaad een stuk ingewikkelder. Je zal ongetwijfeld ook wat meer rekenkracht nodig hebben als de gemiddelde calculator.
Rekenkracht? Really? De Rekenkracht die wij 35 jaar geleden in onze school calculators hadden (die ook haakjes deden) zit tegenwoordig op je rfid toegangspas of het alarm labeltje in de kleding winkel......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

WEBGAMING schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:58:
[...]

Lijkt me toch eigenlijk best wel logisch? Op een heel simpel lcd schermpje kan je dat niet goed weergeven, dus word het inderdaad een stuk ingewikkelder. Je zal denk ik ook wat meer rekenkracht nodig hebben als de gemiddelde calculator.
Ik moet ook even lachen. Ik denk dat die twee extra knopjes meer kosten dan die extra "rekenkracht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-09 17:20
@Croga @downtime
Ik zeg toch helemaal nergens dat het veel rekenkracht nodig heeft? Ik zeg dat het meer rekenkracht nodig heeft als een heel simpele calculator.

[ Voor 3% gewijzigd door WEBGAMING op 20-09-2022 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

WEBGAMING schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:05:
@Croga @downtime
Ik zeg toch helemaal nergens dat het veel rekenkracht nodig heeft? Ik zeg dat het meer rekenkracht nodig heeft als een heel simpele calculator.
Het zou me niks verbazen als er exact hetzelfde processortje in zit. Dit is zulke antieke technologie.
Pagina: 1