Uitvallende schermen maar pc blijft werken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCBreakdown
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-03-2023
Hi all,

Ik probeer hier online iets over te vinden, maar mogelijk dat iemand hier het antwoord op heeft.

Ik heb sinds een aantal maanden een nieuwe pc in elkaar gezet en nooit echt problemen gehad tot zeer recent. Mijn schermen vallen beiden uit, maar mijn pc blijft draaien en ik kan ook de mensen met wie ik in voice zit horen, maar verder kan ik niks meer doen.

Nu lijkt mij dit een GPU issue (Ik heb een 3070TI) alleen ook deze lijkt in mijn kast nog steeds te draaien.

Ik heb op mijn SSD's mijn oude drivers van mijn 1050TI niet verwijderd en gelijk de nieuwe 3070TI drivers erop heb gezet. Kan het mogelijk zijn dat deze door een Nvidia update door elkaar zijn gaan lopen dat ik even een reset moet doen op al mijn drivers?

Hoop dat iemand een antwoord voor me heeft hierzo!

Groeten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quadrofource
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-09 07:32
Probeer het tooltje ddu eens in veilige modus en verwijder de driver. Van te voren even de nieuwste voor je kaart downloaden en op je bureaublad zetten. Ook de internetkabel eruit halen / wifi uitschakelen nadat je de nieuwste driver hebt gedownload om te voorkomen dat hij via windows update een driver binnenhaalt zodra je de oude verwijderd hebt. Mocht de kaart dan nog niet goed werken lijkt het op een defect ergens

AMD Ryzen 9 7900X3D + RX 9070 + 32GB DDR5 @ 5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCBreakdown
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-03-2023
Thanks!

Ga hem morgen proberen en zal is kijken of het daarmee lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:49
Hoe ziet de rest van het systeem eruit inclusief merk en type van de voeding?