Media markt artikel voor 1 euro??

Pagina: 1
Acties:
  • 1.980 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takiyous
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik heb een product die 119,99 kost en de kortingscode van media markt geldt alleen vanaf 120 euro. Ben dus nu op zoek naar een artikel op Media Markt die 1 euro of minder kost. Iemand hier een artikel die ik kan gebruiken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
Veel lager dan €3,49 zal je denk ik niet kunnen vinden.

The devil is in the details.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:20

Racing_Reporter

Contentmaker

In de tijd die je hieraan hebt besteed om een topic te openen, had je heel waarschijnlijk met werk je 1 euro alweer terugverdiend? I mean, come on..

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

€1,77

[ Voor 10% gewijzigd door SR8 op 20-09-2022 18:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Racing_Reporter schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 17:55:
In de tijd die je hieraan hebt besteed om een topic te openen, had je heel waarschijnlijk met werk je 1 euro alweer terugverdiend? I mean, come on..
Dat is niet het punt. Hij wil voor 1 euro (volgens mij zelfs voor 1 cent) een artikel toevoegen, zodat hij over de 120 euro komt. Want dan krijgt hij korting. En die is misschien wel 20%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• takiyous
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09-2022
Heb denk ik iets gevonden wat ik ook nog goed kan gebruiken😂

https://www.mediamarkt.nl...aline-4-pack-1717970.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Onder de 1,77 heb ik niet gevonden maar als je nog mondkapjes nodig hebt, voor als corona terugkomt:
https://www.mediamarkt.nl...ags-10-stuks-1676616.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Als je niets had gevonden, had je ook een kadobon kunnen bestellen voor het laagst mogelijke bedrag en dat later weer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Racing_Reporter schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 17:55:
Efficiënt is het niet, maar het is wel een leuk idee. Voor Amazon en volgens mij ook Bol.com zijn van die browser extensies die automatisch een zo goedkoop mogelijk product (vaak ebook) toevoegen om aan het minimum voor gratis bezorgen te komen, maar voor MM weet ik het niet.
Ik vind het altijd wel interessant. Natuurlijk absoluut niet rendabel, maar die 10 minuten moeite na werktijd zijn ook weer niet zo'n probleem :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Oon schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 18:28:
[...]
absoluut niet rendabel, maar die 10 minuten moeite na werktijd zijn ook weer niet zo'n probleem :9
ulpt: gewoon onder werktijd, word je er nog rijker van ook. oOo

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eheijnen
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Als je contant betaalt in de winkel moet je € 120,00 betalen als die 119,99 kost....

Wie du mir, so ich dir.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
eheijnen schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 18:35:
Als je contact betaalt in de winkel moet je € 120,00 betalen als die 119,99 kost....
Alleen moet die kortingscode alsnog vooraf ingevuld worden, ook in de winkel, en dan komt 'ie toch weer 1 cent tekort.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco-Peters
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 18-08-2023
Soldaatje schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 18:25:
Onder de 1,77 heb ik niet gevonden maar als je nog mondkapjes nodig hebt, voor als corona terugkomt:
https://www.mediamarkt.nl...ags-10-stuks-1676616.html
Terugkomt? Het is nooit weggeweest! Hele gezin is hier zo positief als maar wat en nee, dat zijn geen zwangerschapstesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco-Peters
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 18-08-2023
Oon schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 18:28:
[...]

Efficiënt is het niet, maar het is wel een leuk idee. Voor Amazon en volgens mij ook Bol.com zijn van die browser extensies die automatisch een zo goedkoop mogelijk product (vaak ebook) toevoegen om aan het minimum voor gratis bezorgen te komen, maar voor MM weet ik het niet.
Ik vind het altijd wel interessant. Natuurlijk absoluut niet rendabel, maar die 10 minuten moeite na werktijd zijn ook weer niet zo'n probleem :9
Ik heb weleens uren besteed bij de Lidl Online Webshop, terwijl ik eigenlijk alleen een bepaald product wilde kopen. Maar ik hoefde nog maar € 5 ofzo en dan had ik gratis verzending te pakken :+

Vervolgens zit je uren te zoeken tussen allemaal rotzooi, wat je eigenlijk niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Beetje inzet mag ook wel, moven naar SF heeft geen nut op deze manier.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.