Kan op iPhone geen microsoft accounts toevoegen aan MS apps

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapvaak
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ik heb een exchange account voor mail, agenda, Teams, etc. Deze wil ik ook op mijn Microsoft apps op mijn iPhone 14 maar ik krijg de volgende foutmelding:

De apps op dit apparaat worden al beheerd. Er is slechts ''en beheerd account toegestaan op een apparaat. Selecteer het account dat u wilt verwijderen. Dit account en alle gekoppelde gegevens worden verwijderd uit alle beheerde apps.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WnvXyn79NiQeqTpnNRz9zHOBF0w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mSvFHPfnRi9AL6bFOKuBBOMO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MczxluvZt3522MXg_yee5M2bZbM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VrqWvud9RX2oQiWI4SDovqnU.jpg?f=fotoalbum_large

Vreemde is: ik kan de mail wel ophalen via de standaard mail app van de iPhone, maar niet via Microsoft Outlook (en dit is helaas wel een vereiste)
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 14 Pro met iOS 16.01
Apps Microsoft Teams, Microsoft Outlook

Ik weet niet of het relevant is, maar deze licenties heb ik voor dit account:

 Exchange Online (Abonnement 1)
 Microsoft 365 Business Premium
 Microsoft 365-audiovergadering
 Microsoft Power Automate Free
 Microsoft Teams Exploratory
...

Heeft iemand een idee waar ik het zoeken moet?

[ Voor 28% gewijzigd door Jaapvaak op 20-09-2022 12:41 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:36
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 07-02-2023 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapvaak
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Eigen telefoon, ook m'n eigen bedrijf dus heb de beheersmogelijkheden zelf en daar is niks aan gewijzigd.

• bas-nld
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-07 09:27
Ik heb exact hetzelfde. iPhone 14 pro max. Telefoon niet beheerd en op mijn oude iPone 13 werkt alles prima.