Video of geschreven review?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:46

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
@WoutF
video: Windows 11 krijgt grote update, haalt dit de twijfelaars over?

Hey Wout en redactie,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxv6zfwtzRcAgDWmAziMAvKd1_g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jClj5okslVqm7b4VKbBk71Tv.jpg?f=user_large

De eerste paar reacties, gaven éxact mijn gedachten weer. Ook ik dook naar de reacties om een indruk te krijgen van de video, zelfs wetende dat dit een heel vertekend beeld kan geven. En ook ik denk nu "benieuwd of ik hem ooit nog kijk".

Video vind ik veel minder toegangelijk, zowel qua snelheid als de locatie waarop ik zit (met al dan niet de beschikbaarheid over audio).

Hoewel ik weldegelijk begrijp dat video een meerwaarde kan hebben, mis ik in dit geval echt de geschreven review. Screenshots (of korte video's/gif's) kunnen daarbij voldoende functionaliteiten duiden.

Ik hoop dat jullie dit ter overweging nemen.

(FYI: @Lyanna @mopringles @jip_86 )

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Iets wat mij direct opvalt in het screenshot: je hebt offtopic reacties waar je het blijkbaar mee eens bent een +2 gegeven, iets wat absoluut niet de bedoeling is. Nu staat er een offtopic meta-discussie bovenaan de reacties, in plaats van de ontopic reacties die ingaan op de inhoud van de video.

Normaal zou ik dergelijk commentaar prive versturen, maar omdat je met jouw screenshot het publiek een slecht voorbeeld geeft, corrigeer ik het ook publiek.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:41
Persoonlijk vind ik alleen een video erg beperkend. Ik heb niet overal de mogelijkheid om geluid er bij te pakken, maar wel tijd om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:22

AlphaRomeo

FP PowerMod

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Dirk schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:04:
Iets wat mij direct opvalt in het screenshot: je hebt offtopic reacties waar je het blijkbaar mee eens bent een +2 gegeven, iets wat absoluut niet de bedoeling is. Nu staat er een offtopic meta-discussie bovenaan de reacties, in plaats van de ontopic reacties die ingaan op de inhoud van de video.

Normaal zou ik dergelijk commentaar prive versturen, maar omdat je met jouw screenshot het publiek een slecht voorbeeld geeft, corrigeer ik het ook publiek.
Ik was mij er niet zo van bewust maar je hebt wel gelijk natuurlijk. Ik zal deze moderatie dan ook aanpassen en hier in 't vervolg op proberen te letten. Dank voor je feedback.

Overigens heb ik in een plan volgens mij ook eens gereageerd dat ik het systeem graag anders zou zien, met onderscheid tussen inhoud en emotie zogezegd. Maar dat is voor dit topic ook weer off-topic. Ik hoop dat hier nog wel vervolg aan wordt gegeven.

[ Voor 13% gewijzigd door Eagle Creek op 21-09-2022 12:27 ]

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Dank voor je reactie. Wellicht dat het toeval is maar ik had de indruk dat dit de laatste tijd vaker gebeurt. Als het inderdaad vooralsnog geen bewuste keuze is, ga ik in dit geval uit van overmacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter

Pagina: 1