Hoi tweakers community =)
Ik krijg deze vervelende pop elke keer ik mijn PC start;
---
[PROBLEEM MET SNELKOPPELING]
Het item Uplay.exe waarnaar deze snelkoppeling verwijst, is gewijzigd of verplaatst, waardoor deze snelkoppeling niet meer goed werkt.
Wil je deze snelkoppeling verwijderen?
[JA] [NEE]
---
Veel gestelde vragen eerst.
Denk je; "Klik op ja, idioot, dan is het weg, opgelost!"
Nee, al 100 keer op ja geklikt. Doet zeer weinig. Komt weer terug bij de volgende restart.
Denk je; "Kijk bij taakbeheer, klik op opstarten, schakel Uplay.exe uit, opgelost!"
Nee, ook al geprobeerd. Doet zeer weinig. Omdat Uplay.exe hier gewoonweg niet tussen staat.
Denk je; "Ga naar de opstartfolder in de WINDOWS map. Verwijder de snelkoppeling, opgelost!"
Nee, ook daar is Uplay.exe niet terug te vinden.
Denk je; "Ga naar de regstryeditor en zoek daar bij de opstartfolder"
Nee, ook gedaan, nada.
En om af te ronden...
Denk je; "Vraag het eens na bij microsoft of Ubisoft, zoek online, forums, reddit?"
Nee, ook gedaan. heb één iemand met hetzelfde probleem gevonden uit maart 2022, op reddit.
Ook daar werd het probleem niet opgelost.
Alle andere ideeen zijn welkom!
Ik krijg deze vervelende pop elke keer ik mijn PC start;
---
[PROBLEEM MET SNELKOPPELING]
Het item Uplay.exe waarnaar deze snelkoppeling verwijst, is gewijzigd of verplaatst, waardoor deze snelkoppeling niet meer goed werkt.
Wil je deze snelkoppeling verwijderen?
[JA] [NEE]
---
Veel gestelde vragen eerst.
Denk je; "Klik op ja, idioot, dan is het weg, opgelost!"
Nee, al 100 keer op ja geklikt. Doet zeer weinig. Komt weer terug bij de volgende restart.
Denk je; "Kijk bij taakbeheer, klik op opstarten, schakel Uplay.exe uit, opgelost!"
Nee, ook al geprobeerd. Doet zeer weinig. Omdat Uplay.exe hier gewoonweg niet tussen staat.
Denk je; "Ga naar de opstartfolder in de WINDOWS map. Verwijder de snelkoppeling, opgelost!"
Nee, ook daar is Uplay.exe niet terug te vinden.
Denk je; "Ga naar de regstryeditor en zoek daar bij de opstartfolder"
Nee, ook gedaan, nada.
En om af te ronden...
Denk je; "Vraag het eens na bij microsoft of Ubisoft, zoek online, forums, reddit?"
Nee, ook gedaan. heb één iemand met hetzelfde probleem gevonden uit maart 2022, op reddit.
Ook daar werd het probleem niet opgelost.
Alle andere ideeen zijn welkom!