Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans053
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 19-09-2022
Mijn vraag
sinds afgelopen zondag mijn oneplus 8T geupdate naar 12.1 maar sinds dien amper nog bereik en onmogelijk om hem zo te gebruiken. Ik heb van alles al geprobeerd van resets tot opnieuw apn te hebben ingevoerd. Heeft een van jullie enig idee waar ik moet gaan zoeken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Hans053 welkom op het forum. Ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke provider?

Dat gezegd: ik weet dat Vodafone (helaas) nogal kritisch is met APN's. Misschien andere providers ook. Heb je alle APN's al uit je telefoon gehaald en daarna opgestart en dan 1 nieuw APN toegevoegd en opgestart?

Je zegt dat je "amper" bereik hebt? Is dit op 1 plek? Meerdere plekken? Heb je gecontroleerd of je dan ook kan kiezen of je verbindt op 3G? 4G? Heb je dingen als WiFi calling aan staan?

Kan je een kruistest doen met iemand anders? SIM-kaart (van andere provider) wisselen en/of ander toestel?

En natuurlijk, as usual: welke adviezen had de provider voor je toen je ze gisteren hierover aansprak? Is er niet toevallig een storing? Hoe oud is je SIM-kaart?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof