Wie vind CS ook slecht?

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:53
Wil eens weten hoeveel mensen CS slecht vinden (net als mij).
Zo vaak CS topics hier.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-11 13:15
CS is niet slecht :(
sommige mensen die doom, quake, UT gewend zijn kunnen ergewoon niet tegen dat ze na 1 keer raken al dood zijn.
(spreek uit ervaring :))

Bier, Whiskey en Metal!!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ik vind CS barslecht, kutspel :)

• Ramon
  • Laatst online: 06:17
ik

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

CS is niet slecht, maar het begint na zo'n 6 beta's gespeeld te hebben wel te vervelen, en het lijkt meer op team deathmatch. Dan vind ik TFC met de mission based maps toch stukken leuker.

En dat je snel doodgaat is juist niet meer in CS, in het begin was je echt snel dood, maar het is steeds minder geworden, en dus ook minder spannend.

Maar dat betekent zeker niet dat CS geen leuk spel is, speel het nog wel eens op lan, maar ik kijk toch nu uit naar een spel wat meer biedt op het gebied van teamplay. Dus speel ik nu Tribes 2, wat daar aardig aan voldoet :)
TF2 lijkt me ook wel interessant, mocht die ooit nog uitkomen.

Verwijderd

Ik niet, het spel op zich is super. Meer de cheaters, basecampers, lamers en teamkillers die het verzieken.

Als je met serieuze mensen of gewoon bekenden speelt wordt het al een stuk leuker. Dan wordt er ook echt gespeeld om te winnen en niet voor alleen kills.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 17:40
Op dinsdag 28 augustus 2001 00:32 schreef Tweaker het volgende:
Ik niet, het spel op zich is super. Meer de cheaters, basecampers, lamers en teamkillers die het verzieken.

Als je met serieuze mensen of gewoon bekenden speelt wordt het al een stuk leuker. Dan wordt er ook echt gespeeld om te winnen en niet voor alleen kills.
ben ik t helemaal mee eens, en die cheaters, basecampers, lamers en teamkiller
schrikken de n00bs ook af waardoor er weinig nieuwe mensen bijkomen

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op dinsdag 28 augustus 2001 00:42 schreef Turismo het volgende:

[..]

ben ik t helemaal mee eens, en die cheaters, basecampers, lamers en teamkiller
schrikken de n00bs ook af waardoor er weinig nieuwe mensen bijkomen
* ubermaestro vind cs niet slecht
en dat over cheaters ed ligt natuurlijk aan de servers waar je speelt, als je op Demon ed speelt kan je natuurlijk verwachten dat daar allerlei triestelingen komen |:(

Als je het niet kan, moet je niet zeggen dat het slecht is })

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Het concept is zeer goed, echter ik vind het belachelijk dat sierra niet es met een normale engine komt, het is toch te idioot voor worden dat er zoveel aan dat spel verdient wordt en dat er zo weinig voor wordt teruggedaan?

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 17:44

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik iig niet :(

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Turismo
  • Laatst online: 11-11 17:40
Op dinsdag 28 augustus 2001 01:00 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

* ubermaestro vind cs niet slecht
en dat over cheaters ed ligt natuurlijk aan de servers waar je speelt, als je op Demon ed speelt kan je natuurlijk verwachten dat daar allerlei triestelingen komen |:(

Als je het niet kan, moet je niet zeggen dat het slecht is })
zei ik dat t slecht was dan? ik was t eens met tweaker zijn stelling die zei dat t super is ondanks die lamers..

En ja ik kan t niet maar ik oefen wel, en ik mag toch wel een mening geven |:(

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Tja ieder ze smaak, ik vind er geen ene reet aan. Veel te sloom, weinig actie vergeleken met Q3.. Maar ja ieder ze game he..

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:50
Als Albinoraptor nou ook nog zegt WAAROM hij het een slecht spel vindt, sjeez |:(

IMHO is het - in zijn soort - veruit de beste. Beter dan Tactical Ops, Urban Terror en al die klonen. Ik moet ook zeggen dat gedoe over de cheaters erg overdreven wordt - iedereen die goed is of een beetje mazzel heeft is meteen een cheater. Voor mij zijn al die whiners net zulke grote n00bs als de cheaters zelf. Het is maar net op welke servers je speelt.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 00:07 schreef Tampie2000 het volgende:
ik
nee tampie ik heb het al zo vaak verteld....CS RULES!!!!

Natuurlijk zijn er lamers, basecampers en cheaters, maar dat kan best leuk zijn! Had net nog 2 cheaters/TK's in DE_rats. De engelse scheldwoorden die je daarvan leert! :)

Verwijderd

Maareuh... Denk dat dit meer een flame gaat worden naar welke game nou beter is en dat er maar een paar daadwerkelijk serieus d'r op in gaan... De topic titel alleen al zorgt ervoor dat sommige opgefokt raken omdat "hun" spel word afgezeken.
Tenminste.. dat verw8e ik toen ik deze topic bekeek,
valt wel mee dat van boven... nice... :)

Ikzelf vind CS dus niet slecht (duh.. speel'et iedere avond... |:( .. ;) ), En misschien komt dat omdat ik andere soortgelijke spellen (strike force en al die andere die d'r op lijken) nooit geprobeerd heb en dat ook niet ga doen. Wrom? Omdat ik tevree ben met cs, Heb'et bijna altijd wel naar me zin met dat spelletje so... wrom een andere spelen? :)

• Pjottski
  • Laatst online: 11-11 17:44

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Op dinsdag 28 augustus 2001 02:44 schreef Raven_ het volgende:
Ikzelf vind CS dus niet slecht (duh.. speel'et iedere avond... |:( .. ;) ), En misschien komt dat omdat ik andere soortgelijke spellen (strike force en al die andere die d'r op lijken) nooit geprobeerd heb en dat ook niet ga doen. Wrom? Omdat ik tevree ben met cs, Heb'et bijna altijd wel naar me zin met dat spelletje so... wrom een andere spelen? :)
Hier ben ik het heel duidelijk ook mee eens 8-)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

slecht vind ik het niet, maar leuk vind ik het niet meer. er zijn zat spellen die ik gewoon qua spelen leuker vindt. de groep mensen die cs spelen is nogal groot, zo niet de grootste, en dat maakt het er ook niet leuker op. verder zijn er de nodige mensen die graag lame spelen. ok, die heb je bij elk spel, maar bij cs wel erg veel.

ik blijf wel lekker firearms spelen :)

• Frenkpie
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik vind cs wel ok

maar geef mij maar UT !!!! UT ROX AARZ!!!! :)

Verwijderd

CS = dope >:)

Verwijderd

Gister speelde ik ff de_dust op demon (Sue me :P )
Maar daar waren 2 lamers bezig..
Rotterdamned
Rotterdamnet

Voorbeeld: 1'tje stond als T achter die grote kist bij ingang van gangen
En zit vrolijk DOOR kist te kijken en schiet door die kist heen, knalt 5 CT's neer (oa me) wij allemaal zo van " WTF !?"

En ze waren er nog trots op ook.. dat ze iedereen pissig maakt |:(
ZIELIG

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

De l4m3r5 make CS kut...Waar ik me echter het meeste aan stoor is de teamkeuze optie...Er zijn piepeltjes die net zolang w88 dat ze bij het "goede" team kunnen met alle toppertjes als NWS en DCM....Dat is l4m3!!!!! De servers moeten dusdanig ingesteld worden dat je na 5 min spelen twee uitgebalanceerde teams hebt...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 15:17
Q3 Rox >:)

nee, ik vind het een leuk team work spel,
maar dan moet ook IEDEREEN zo denken.

de meeste lui spelen het als FFA, en gaan gewoon klakkeloos met een PARA op de vijand af.
dan is de lol er zo van af.

Maar op een LAN party is het echt wel leuk hoor.

Alleen vind ik het niet leuk dat er altijd van die N00bs zijn die moeten cheaten... :r

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 28 augustus 2001 16:11 schreef jooers het volgende:
Q3 Rox >:)

nee, ik vind het een leuk team work spel,
maar dan moet ook IEDEREEN zo denken.

de meeste lui spelen het als FFA, en gaan gewoon klakkeloos met een PARA op de vijand af.
dan is de lol er zo van af.

Maar op een LAN party is het echt wel leuk hoor.

Alleen vind ik het niet leuk dat er altijd van die N00bs zijn die moeten cheaten... :r
daarom moet je ook gewoon veel op dezelfde server spelen of met een paar maten afspreken.

dan zijn er altijd wel een paar bekenden en kan je daarmee teamen.

Teamswitchers zijn idd lame, die wroden bij mij ook altijd meteen primary target :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 00:04 schreef Lord_Mithril het volgende:
sommige mensen die doom, quake, UT gewend zijn kunnen ergewoon niet tegen dat ze na 1 keer raken al dood zijn.
Ben er helemaal mee eens! :)

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 16:22 schreef SilverAkira het volgende:

[..]

Ben er helemaal mee eens! :)
Inderdaad..

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:40
Op dinsdag 28 augustus 2001 00:00 schreef Albinoraptor het volgende:
Wil eens weten hoeveel mensen CS slecht vinden (net als mij).
Zo vaak CS topics hier.
>:)
SF 4ever
CS? muhahahahaha! leuk voor me oma ja.

• Albinoraptor
Op dinsdag 28 augustus 2001 02:23 schreef Knakker het volgende:
Als Albinoraptor nou ook nog zegt WAAROM hij het een slecht spel vindt, sjeez |:(
Nou als ik het vergelijk met spellen zoals Strike Force (Rulez BTW), Urban Terror en Tactical Ops (minder) vind ik het gewoon niet goed. Erg onrealisisch, veel cheaters (maakt het meteen oninterresant voor mij als CSbeginner).
Vind het dus niet erg om in 1 keer dood geschoten te worden heb je ook met bovenstaande mods.
Op ???????? schreef Xtuv het volgende:
SF 4ever
CS? muhahahahaha! leuk voor me oma ja.
Jep je weet dat ik het daar mee eens ben. ;)

• Knakker
  • Laatst online: 20:50
Nou als ik het vergelijk met spellen zoals Strike Force (Rulez BTW), Urban Terror en Tactical Ops (minder) vind ik het gewoon niet goed. Erg onrealisisch, veel cheaters (maakt het meteen oninterresant voor mij als CSbeginner).
Vind het dus niet erg om in 1 keer dood geschoten te worden heb je ook met bovenstaande mods.
Als je dat nou meteen erbij zet als je zo'n topic opend, dat scheelt weer ;)

Tja, het is een kwestie van smaak denk ik...ik vind SF, UT en TO dus niet beter, mja :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Ik vind Counterstrike gewoon de beste gameplay van alles hebben. Ik vind alleen dat het teveel op deathmatch te begint lijken, terwijl als je echt voor de objectives speelt het veel spannender is. Maar toch heb ik nog nix gezien dat lekkerder speelt dan Counterstrike.

Verwijderd

jah cs is gewoon vet kicks 8-)

• Mary Wana
  • Laatst online: 09-11 20:09

Mary Wana

keyboard nut

ik vind cs nu wel beetje minder , kijk iedereen kan het al dan is het echt neit leuk meer voor n00bs ( like me :P )

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Je moet het gewoon spelen om beter te worden. Als je samen met vrienden (clans enz) dan is het zowiezo leuker omdat je dan echt kan gaan samenwerken.

• ravw
  • Laatst online: 20:45
IK heb zelf ooit eens is een paar dagen CS gespeeld maar vond het niet veel aan .

1 Er wordt veel gecheat daarzo.
2 Erwordt maar weinig echt gespeeld zo als het moet gespeeld worden .
er lopen daar veel te veel mensen rond die voor hun eigen frags gaan .

Maar voor de rest is het wel leuk om af en toe eens wat te gaan slachten . maar voor de rest heb ik spellen die veel beter zijn .

Maar ik heb ook met andere spellen niet echt zo iets van dat het mij lang kan bezig houden hoor .. :)

daar bij speel ik wel heel veel spellen hoor want ik koop per maand 3 a 4 spellen dus ik weet heust wel wat er tekoop is .

maar CS is niet echt zo als het voor MIJ moet wezen ..

daar tegen hadden ze beter HL coop kunnen doen dan was het wel erg goed geweest :)
want dat is ook het enige spel waarbij ik pas echt veel plezier heb gehad .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Palomar
  • Niet online
CS is eigenlijk de enige 3d shooter (enige spel eigenlijk) die ik regelmatig speel.. het is gewoon een cool spel.. quake3, UT enzo zijn mij allemaal veel te druk en chaotisch (je wordt er al moe van als je dr naar kijkt :z :P ). CS is meer taktiek en realisme.
Maar de laatste tijd speel ik het steeds minder, op bijna elke server zitten cheaters of n00bs die het hele 'teamplay'-gebeuren niet snappen (blokkers, jatters, Flashbang-gooiers etc.). Ik denk dat CS ook alleen nog maar achteruit gaat.. die Halflife engine is gewoon zo brak dat er niks tegen wallhacks kan worden gedaan. Ik gebruik nu wel steeds vaker punkbuster maar volgens mij zijn daar ook weer hacks voor etc.. ik word op PB servers ook veel te vaak op verdachte manieren gekilld :r

Verwijderd

vind jij blauw ook lekkerder als appeltaarten, nou ik niet

wat een bull topic.

ik speel al sinds b2.1 en vindt het nog steeds erg cool, cheaters blablabla
ja ze zijn er.... dus... met tetris heb je ze ook, gewoon zorgen dat je beter bent en op de goede servers komen.

wat is irritanter een cheater of een camper die altijd op dezelfde plekken blijft. doe mij maar een cheater dan, die kan je ten minste 'legaal' kicken en gewoon killen.

al dat gezeik over welke game beter is als een ander.....pfffffff

speel gewoon waar je zin in hebt of start een serieuze discussie op met duidelijke voors en tegens en ter een vergelijking met bv Urban terror/Strike Force/Tactical ops/ weet ik veel wat voor CS-kloon(onee toch maar niet druk een op search).

dit soort topic zijn er nu al zat geweest, en ook het hele cheat-verhaal over cs :r:r

delete dit topic aub, mods

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 29 augustus 2001 12:59 schreef lc_SOS__BackStabber een oninteressant verhaal:
anders reply je toch niet |:(

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 00:04 schreef Lord_Mithril het volgende:
Maar zeg nou zelf... Wachten zuigt terwijl je vrienden vrolijk nog 20 minuten doorfraggen ;)
:)

Verwijderd

Ik vind het wel cool om met Counterstrike en Tactical Ops met me vrienden mee te kijken als ik zef al dood bent. Maar als je met allemaal vreemden speelt is het wachten zeker het irritantst.

• Albinoraptor
Op woensdag 29 augustus 2001 12:59 schreef lc_SOS__BackStabber een heel groot lulverhaal:
Je komt hier net kijken dus hou effe je gemak. Waar het mij om ging, was dat er hier altijd erg veel topics over CS gaan, en wou gewoon weten wie het niet speelde. Dus relax.

• Jax
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jax

Het is niet slecht, heeft me heel lang kunnen boeien!
maar na vanaf beta 6 gespeeld te hebben is het wel een beetje gaan vervelen, nu ben ik begonnen met een beetje aan te klooien in firearms

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

Verwijderd

/me snapt niet waarom mensen dit soort topic beginne

Wat wil je horen?
Dat elke fricking persoon op deze aardbol CS niet leuk vind?
of dat sommige mensen die ene mod beter vinden dan die andere ALLEEN omdat het op een andere engine draait ?

Wat wil je hier nou mee bereiken??
Dat mensen die TO of welke mod dan ook ruzie krijgen met mensne die een andere mod spelen??
Ik weet het niet, kan me ook geen fuck schelen

Speel CS al sinds beta 1, heb er nog steeds plezier in
Ik weet niet hoe die andere mod zijn en ik ga het ook niet uitproberen..
Waarom niet? Omdat ik me PRIMA vermaak met CS
Als ik er behoefte aan heb kijk ik er wel aan

En misschien vind ik die wel beter dan CS
SO WHAT?!
Dan ga ik niet iedereen vertellen dat IK die MOD leuker vind DAN DIE ANDERE

En als jij CS niet leuk vind en die CS topic niet kan verdragen, ga dan maar zielig met je duimpje in je mond in het hoekje zitten
Maar plz.. begin niet met dit soort topics.....

oh, je wou weten welke mensen er niet CS speelde, dan vraag ik de mensen nu, wie speelt WEL CS (net zo'n domme vraag)

TOEVALLIG! :)

Verwijderd

Heb net strike force gespeeld voor UT... Man wat een :r mod/game zeg...
Modellen lopen alsof ze anaal verkr8 worden, En je moet enorm lang knallen wil je iemand dood krijgen... Zelfs met ak47.. :r
Ik hou'et zeker op CS want dit is 3x nix.
En dit blijft een mening, voor de mensen die strike force WEL leuk vinden, Nix tegen jullie, ik vind'et iig nix :)

• lolo_konijn
  • Laatst online: 10-11 20:43

lolo_konijn

huppel de huppel

Ik geef geen mening over CS (nooit echt gespeelt), maar voor de mensen die een MOD willen spelen die echt de realiteit probeert na te bootsen: www.planetunreal.com/infiltration

Er is net weer een nieuwe release (286), het spel is nog lang niet perfect, maar het is zeker de moeite waard.

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Uhm... ik ieg niet :) potje? :P

Steam

• RedHat
  • Laatst online: 09-11 02:35
die mensne die zeggen dat er veel cheaters zijn, .. sja, 't gaat zo:

n00b komt aan, heeft gehoord d'r zijn cheaters in't spel, krijgt headdie denkt GODVERDOMME INDERDAAD ER ZIJN VEEL CHEATERS !!! en dat alleen omdat die n00bs gewoon NIET tegen hun verlies kunnen en dan het spel gaan afkraken...

Als het je het NIET kunt spelen, houd dan 'wijzelijk' je mond.

• RedHat
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op woensdag 29 augustus 2001 21:49 schreef Raven_ het volgende:
Heb net strike force gespeeld voor UT... Man wat een :r mod/game zeg...
Modellen lopen alsof ze anaal verkr8 worden, En je moet enorm lang knallen wil je iemand dood krijgen... Zelfs met ak47.. :r
Ik hou'et zeker op CS want dit is 3x nix.
En dit blijft een mening, voor de mensen die strike force WEL leuk vinden, Nix tegen jullie, ik vind'et iig nix :)
SF -> modellen met skeelers
TO -> modellen met schaatsen
^^ SF zuigt, 250 mb die mod, emn dan zo lelijk :r ^^
^^ TO zuigt, de modellen zijn lelijk, wapens zijn lelijk ^^

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 12:48 schreef rick_h het volgende:
[knip]Maar de laatste tijd speel ik het steeds minder, op bijna elke server zitten cheaters of n00bs die het hele 'teamplay'-gebeuren niet snappen (blokkers, jatters, Flashbang-gooiers etc.). [knip]
Jatters :? verklaar?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Jah ik vind CS slecht, Day of Defeat is veel beter.
(Kan ook komen omdat ik voor geen meter kan CS-en en wel "aarding goed" ( >:) ) kan DoD-en....)

• Tordek
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11-2023
CS is gewoon in 1 woord 'GEWELDIG'...

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Cs was leuk met beta 5 en daarvoor maar sinds beta 6 is het gewoon berg afwaarts gegaan.
Tegenwoordig ken je niet goed spelen of slecht spelen want je krijgt altijd gelijk.
Je speelt te goed, je bent een cheater.
Je speelt te slecht, je krijgt de volle lading dat je moet oprotten omdat je de bom niet plant of een flash gooit ect ect.

CS was leuk maar nu is het gewoon bagger.
Geef mij maar Beta 3 of 4 =D

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 11:22 schreef SCaffa het volgende:
Cs was leuk met beta 5 en daarvoor maar sinds beta 6 is het gewoon berg afwaarts gegaan.
Tegenwoordig ken je niet goed spelen of slecht spelen want je krijgt altijd gelijk.
Je speelt te goed, je bent een cheater.
Je speelt te slecht, je krijgt de volle lading dat je moet oprotten omdat je de bom niet plant of een flash gooit ect ect.

CS was leuk maar nu is het gewoon bagger.
Geef mij maar Beta 3 of 4 =D
Ik weet niet op welke servers je speelt ,maar ik speel op servers waar (met uitzondering van die ene rotte appel) allemaal toffe gasten komen . Cheaters worden er meteen uitgepikt en gebant, er zijn geen scheld kanonades (een foutje is menselijk) etc.

Ik denk na het zoveelste topic hierover dat jullie gewoon op de verkeerde servers spelen. :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 30 augustus 2001 10:45 schreef Gio het volgende:

[..]

Jatters :? verklaar?
idd verklaar

ik snap dat ook niet, als ik nme's zie ga ik schieten, en dan kill je ze en ben je een jatter, als je niet schiet en de ander gaat dood ben je een sukkel omdat je niet dekt :? wat willen ze nou??

kijk als er een AFK er is en er is iemand aan het knifen laat ik em gewoon ze gang gaan maar voor de rest schiet ik gewoon op alle nme's en als ze dat jatten vinden moeten zij weten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 11:31 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

idd verklaar

ik snap dat ook niet, als ik nme's zie ga ik schieten, en dan kill je ze en ben je een jatter, als je niet schiet en de ander gaat dood ben je een sukkel omdat je niet dekt :? wat willen ze nou??

kijk als er een AFK er is en er is iemand aan het knifen laat ik em gewoon ze gang gaan maar voor de rest schiet ik gewoon op alle nme's en als ze dat jatten vinden moeten zij weten
Ik jat niet
Ik kill hem eerder dan dat zij doen.. een frag is pas van jou als je hem maakt.. ;)

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 11:31 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

idd verklaar

precies de reden waarom ik die vraag stelde ;) Ik weet wel wat mensen onder "fragjatters" verstaan, maar ik weet niet waarom die mensen cs spelen.

Cs draait om het feit dat jouw team moet winnen, jouw persoonlijke score komt pas als 2de. Helaas speelt het merendeel van de mensen alleen voor eigen frags, en geen teamscore.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
ik vind CS gewoon geen ruk aan!
Pagina: 1