Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.R repairs
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 13-05 18:55
heeft er iemand al geprobeerd een mini pc te maken door een beeldscherm van een laptop te rukken? zo ja wat zijn jullie ervaringen want ik heb nog een laptop(kapot beeldscherm en scharnieren) liggen waar ik een mini pc van wil maken
alvast hartelijk dank

J.R

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Klinkt alsof dat wel zou moeten kunnen, toch?
Ipv eraf rukken, kan je wellicht de laptop open maken en de connector van het beeldscherm losmaken, zonder onnodig schade te veroorzaken :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je het in een een behuizing schroeft (of op welke manier dan ook een beetje fatsoenlijk monteert) dan ben je er toch al? Enige waar je even naar moet kijken is hoe je de aan/uitknop aansluit, en of je de aansluitingen een beetje fatsoenlijk kan benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Mja, een laptop IS toch al een mini PC natuurlijk. :)
Ik heb hier ook een laptop zonder scherm in gebruik via remote en/of met extern beeldscherm.
Als de rest van de case nog in orde is zou ik gewoon alleen het scherm netjes afkoppelen.
De enige issue wat ik ooit bij een DELL laptop had was dat deze vanzelf weer uitschakelde als ik het interne beeldscherm loskoppelde.
Maar normaal gesproken werkt dat gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.R repairs
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 13-05 18:55
@GarBaGe @TERW_DAN @The_Doman
ik heb nu het scherm netjes verwijdert en een kabel gestoken in de hdmi dit werkte niet maar de vga aansluiting gelukkig wel(zal wel iets in de bios zijn) en man dit ziet er raar uit maar niet gek
hartelijk dank voor de antwoorden

J.R