Hallo ik heb een probleem ik wil graag een automatische sms versturen via mijn iphone ik heb al verschillende apps geprobeerd maar deze sturen niets uit
Wat moet de sms triggeren?
Heb je al gespeeld met Opdrachten?
Welke apps heb je al geprobeerd en waar liep je tegenaan?
Heb je al gespeeld met Opdrachten?
Welke apps heb je al geprobeerd en waar liep je tegenaan?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Goede topic start, kijk eens naar Shortcuts voor iOS.
Een boodschap voor een verjaardag nieuwejaar
Hoe bedoel je met opdrachten aub ?
Deze heb ik al geprobleerd Sms scheduler, schedulermessenger, sms sender, hifutureself, sms later, sendlater
Ik heb ook Shortcuts geprobeerd, je kunt er niets aan passen ook niet het jaar, en weet ook naar wie het verstuurd word
Hoe bedoel je met opdrachten aub ?
Deze heb ik al geprobleerd Sms scheduler, schedulermessenger, sms sender, hifutureself, sms later, sendlater
Ik heb ook Shortcuts geprobeerd, je kunt er niets aan passen ook niet het jaar, en weet ook naar wie het verstuurd word
[ Voor 24% gewijzigd door pc-freak49 op 19-09-2022 14:23 ]
Heb je dit ook al aan Siri gevraagd? Je kan hier eens gaan lezen: https://matthewcassinelli...s/send-birthday-messages/
Je biedt maar heel weinig informatie in je posts. Kan je eens wat uitgebreider uitleggen wat je probeert te bereiken, wat er niet lukt met de apps die je allemaal noemt (krijg je foutmeldingen, gebeurt er gewoon niets?) en wat voor spullen je hiervoor gebruikt (welke iPhone, welke iOS versie)? Wat gaat er precies mis als je de Shortcut inzet welke ik in mijn vorige post linkte?
Een app mag geen SMS versturen dus al die apps kunnen niet werken zoder gebruikers interactie.
Het enige wat ze zouden kunnen doen is op een bepaalde datum een popup geven met daarna een compose actie. Dan krijg je popup met het smsje en kun je hem zelf verzenden.
Tja, is een reminder in de agenda dan niet net zo zinvol?
Het enige wat ze zouden kunnen doen is op een bepaalde datum een popup geven met daarna een compose actie. Dan krijg je popup met het smsje en kun je hem zelf verzenden.
Tja, is een reminder in de agenda dan niet net zo zinvol?
CISSP! Drop your encryption keys!
Ja hoor uitgebreider uitleggen ik heb iphone 12 versie 16 ik krijg wel melding dat het verstuurt word maar er gebeurt niets word geen sms voor verjaardag of andere gelegenheid verstuurt
Shurtcut ik heb ook geprobeerd niet evident om in te stellen, herhaling instellen voor dag week maand niet per jaar, kunt niet zien naar wie of welk het verstuurt word
Ik heb een samsung daar mag ik kiezen van apps die verstuurt alles
Want je kunt je op iphone via mail wel een emailatjes laten versturen op een later dag en tijd
Shurtcut ik heb ook geprobeerd niet evident om in te stellen, herhaling instellen voor dag week maand niet per jaar, kunt niet zien naar wie of welk het verstuurt word
Ik heb een samsung daar mag ik kiezen van apps die verstuurt alles
Want je kunt je op iphone via mail wel een emailatjes laten versturen op een later dag en tijd
:strip_exif()/f/image/J89K8XGnGWRXj6myYMl3ga9i.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door pc-freak49 op 17-12-2022 08:48 ]
Pagina: 1