Toon posts:

K7VZA REV 3.0 mobo met duron 900 Prob?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus al een K7VZA mobo REV 1.0 draaien voor een half jaar, en daar zit een Duron 700 op.
Nou was ik vanavond peeceetje aan het bouwen, met het zelfde mobo (andere revisie; 3.0), en een andere proc (duron 900).
Probleem is dus, dat als ik de nieuwe mobo met proc aansluit, de processor direct super heet word, en ook de processor fan en pwr fan(die op het mobo, niet in de voeding) niet doen.
Als ik de Duron 900 op mijn REV 1.0 mobo'tje druk doet ie ut wel.

Op het nieuwe(REV3.0) K7VZA ding doen beide durons het dus niet....ook heb ik het geheugen vervangen....

Ik begin dus te denken dat op de REV 3.0 echt een athlon moet.....is da zo?

B.

Verwijderd

Topicstarter
Oeps, verkeerde forum, kan iemand hem ff moven naar proc & mobo?

B.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijder deze maar...sorry voor de crosspost.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 19:53

Nicap

Tsssk....

Ik heb nu al 3 bordjes van dit type gebruikt, en ben geen problemen tegengekomen. Ik gebruikte in alle gevallen een duron800. Dee werden helemaal niet warm, ze bleven juist hee koel.

Verwijderd

Heb er een Duron-750@933 (1.8v) inzitten (bruggen gekleurd/gekrast), geen probleem. Ook m'n TBird-1333 doet het er prima op.
Heb trouwens wel nieuwste bios 3.2e voor 3.0x erin geflashed zonder problemen, kweenie of dat iets uitmaakt...

Verwijderd

Ik gebruik dit mobo voor een 2de systeempie (in aanbouw) met een Duron700. Tot op heden ..... no problemo 8-)

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 13:29 schreef Bunny het volgende:
Heb er een Duron-750@933 (1.8v) inzitten (bruggen gekleurd/gekrast), geen probleem. Ook m'n TBird-1333 doet het er prima op.
Heb trouwens wel nieuwste bios 3.2e voor 3.0x erin geflashed zonder problemen, kweenie of dat iets uitmaakt...
Waar is dit bios te vinden?

En kan hiermee ook de multiplier veranderd worden?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

X-post dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.