Als ik mijn kast zou modden en er 12 fans (links 4, achter 4, boven 2 en voor 2) in zou zetten, is dat kewl? Ik moet er wel mee kunnen patsen...
Als ik 13 fans in mijn case zet, ben ik dan beter dan de topic-starter?
niet origineel, zet er 20 in, en je bent zowat de enige. Zet er 20x delta 120mm in, dat is pas
(en je hebt oorbeschermers nodig) Hoezo peltierkoeling nodig????
Verwijderd
Jongens Kijk naar Mij!
Ik heb een ventilator in mn kast!
Owjee!
Hij koelt! Maar Ho!
Wat hoor ik nou??!
Een straaaljager? Een stofzuiger!??! Mam! Kappe nou.. ik probeer muziek te luisteren.. tss pgg
no flames intended..
Weet waar je aanbegint
Ik heb een ventilator in mn kast!
Owjee!
Hij koelt! Maar Ho!
Wat hoor ik nou??!
Een straaaljager? Een stofzuiger!??! Mam! Kappe nou.. ik probeer muziek te luisteren.. tss pgg
no flames intended..
Weet waar je aanbegint
en een ketting. Anders gaat hij lopenOp maandag 27 augustus 2001 23:39 schreef cheshire87 het volgende:
niet origineel, zet er 20 in, en je bent zowat de enige. Zet er 20x delta 120mm in, dat is pas(en je hebt oorbeschermers nodig) Hoezo peltierkoeling nodig????
2 antwoorden:
1. Overkill
2. Geld teveel?
Serieus, vind het een beetje erg overdreven om 12 fans in te bouwen terwijl je je case met 3 of 4 ook al genoeg kan koelen.
1. Overkill
2. Geld teveel?
Serieus, vind het een beetje erg overdreven om 12 fans in te bouwen terwijl je je case met 3 of 4 ook al genoeg kan koelen.
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
of het kewl is weet ik niet maar het is vast wel koel, misschien ook nog cool
Als je 't nou gelijk goed wilt doen maak je een hovercraft-case-mod.. maakt ook een boel herrie, is veel stoerder en veel leuker ipv wieltjes onder je case.. afstandsbediening erbij en je stuurt je pc overal naar toe..
zet er wieltjes onder zodat je geen auto meer nodig hebt. Toetsenbord enz in rugtas, monitor op je schoot, stuurtje maken, fans aanzetten en blazen maarOp maandag 27 augustus 2001 23:40 schreef WiD het volgende:
[..]
en een ketting. Anders gaat hij lopen
Nou sorry hor, maar wat is dit voor een slap 'gelul'...Op maandag 27 augustus 2001 23:37 schreef Spaceknarf het volgende:
Als ik mijn kast zou modden en er 12 fans (links 4, achter 4, boven 2 en voor 2) in zou zetten, is dat kewl? Ik moet er wel mee kunnen patsen...
Ik kan ook wel 30 fan's van 3 cm plaatsen, wat heb je eraan??? Dat is net zoiets van: jahh pff, ik heb wel 18 partitie's jaja allemaal van 1000 mb!
Geef voortaan graag de maat, voltage en hoeveel dm3/uur! Daar heb je meer aan..
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Op maandag 27 augustus 2001 23:39 schreef cheshire87 het volgende:
niet origineel, zet er 20 in, en je bent zowat de enige. Zet er 20x delta 120mm in, dat is pas(en je hebt oorbeschermers nodig) Hoezo peltierkoeling nodig????
oorbeschermers? ik maak er in zo'n geval wel schakelaartjes op hé
zet ze allemaal onderin als ie dan gaat zweven dan ben je cool
Ach wat kan je verwachten van iemand met zo'n geboortedatum. Die gaan alleen nog voor uiterlijk ipv innerlijk.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Zou 't niet mogelijk zijn om een case helemaal op te bouwen uit fan's? oke, voor verbindingen wel wat andere dingen nodig natuurlijk, maar de basis helemaal uit fan's.. als we toch aan 't overdrijven zijn..
12V, 12cm fansOp maandag 27 augustus 2001 23:47 schreef laupro het volgende:
[..]
Nou sorry hor, maar wat is dit voor een slap 'gelul'...
Ik kan ook wel 30 fan's van 3 cm plaatsen, wat heb je eraan??? Dat is net zoiets van: jahh pff, ik heb wel 18 partitie's jaja allemaal van 1000 mb!
Geef voortaan graag de maat, voltage en hoeveel dm3/uur! Daar heb je meer aan..
zo goedkoop mogelijk denk ik dan, want delta fans blazen m'n portemonnee leeg
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook je Compaq 14" monitor vervangen door een 19" <ander merk dan compaq> monitor kopen.
wat beter is zijn geen fans
dat is pas Cool
dat is pas Cool
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik heb een totaal van 10x120mm, 5x80 mm en 3x40mm ventilators erin zitten, met een gezamelijke airflow van ±1100 cfm, alleen staan ze meestal op een lager voltage te draaien. Ik heb een fanbus met 5 voltage-regelaars erop zitten. Het ziet er wel stoer uit, vooral al die fanguards.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Als ik erover nadenk zie ik idd dat de vraag een beetje kinds overkomt 
Kan beter meteen pics posten als ik zoiets doe
Kan beter meteen pics posten als ik zoiets doe
edit:
universal creations: heb je toevallig pics?
universal creations: heb je toevallig pics?
Foto's? dit wil ik namelijk wel zien. Dit vind ik namelijk een stuk boeiender dan een uitspraak als " is het hebben van 12Fans kewl?"Op maandag 27 augustus 2001 23:52 schreef universal creations het volgende:
Ik heb een totaal van 10x120mm, 5x80 mm en 3x40mm ventilators erin zitten, met een gezamelijke airflow van ±1100 cfm, alleen staan ze meestal op een lager voltage te draaien. Ik heb een fanbus met 5 voltage-regelaars erop zitten. Het ziet er wel stoer uit, vooral al die fanguards.
plaaatjus!!!!!!!Op maandag 27 augustus 2001 23:52 schreef universal creations het volgende:
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Heb ik nog steeds niet, ben al blij dat ik na maanden mijn bay-bus helemaal goed werkend heb, moet nog het 1 en het ander overspuiten en misschien wat beter inbouwen. Maar dan, als alles klaar is (kan wel even duren. mezelf kennende), dan plaats ik foto's.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
MP3's luisteren op top volume van je speakers, dan hoor je hem nog net heel zachtjes draaien door al die fans...
Verwijderd
ik denk dat je meer patst met 1 waterkoelingOp maandag 27 augustus 2001 23:37 schreef Spaceknarf het volgende:
en je paststsersts het meest met een computer die echt heelemaal stil is.. (kep er 1.. je hoort echt helemaal niets
alleen de fdd of de hdd der zit geeneen fan in.... alleeen jammer dat het een 286 is.. dus daar is ook niet mee te patsen
Tja, als je zo graag wil patsen, zet er dan gewoon een pomp, een radiator en een stuk koper in...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
nou euhm als je mij wil overtreffen zul je er nog 3 bij moeten doen... ik heb er nl. 14 in een AddTronics 7896A.
Ff opsommen :
- 2* 120x120x38mm Papst
- 1* 92x92x25m Sunon
- 8* 80x80x25mm Sunon
- 3* 80x80x25mm YS-Tech
Alles continu op 12V draaiend...
In ieder geval enkele tips;
- weet waar je aan begint
- met zulk aanal fans kan je beter zorgen da je een groot deel ervan aan het zicht kan onttrekken, want belachelijk veel zichtbare fans zijn NIET cool
- lawaai, 12 fans maken veel lawaai, 14 nog meer. Mijn PC hangt aan een JVC Surroundinstallatie en m'n volume MOET minstens op de helft staan wil ik alles ietwat deftig horen
- bekabeling, 12 fans brengen veel kabeltjes met zich mee, de ene al langer dan de andere
- geld, 12 fans kopen kost je al evenveel als een class A waterblok, kleine meite om de rest erbij te kope
- Ik ben gewoon fancrazy, ik heb het ervoor over, ik ben zo fancrazy da ik zelfs fans in m'n boeken Frans ed tekende, maw : luv it or leave it
Ff opsommen :
- 2* 120x120x38mm Papst
- 1* 92x92x25m Sunon
- 8* 80x80x25mm Sunon
- 3* 80x80x25mm YS-Tech
In ieder geval enkele tips;
- weet waar je aan begint
- met zulk aanal fans kan je beter zorgen da je een groot deel ervan aan het zicht kan onttrekken, want belachelijk veel zichtbare fans zijn NIET cool
- lawaai, 12 fans maken veel lawaai, 14 nog meer. Mijn PC hangt aan een JVC Surroundinstallatie en m'n volume MOET minstens op de helft staan wil ik alles ietwat deftig horen
- bekabeling, 12 fans brengen veel kabeltjes met zich mee, de ene al langer dan de andere
- geld, 12 fans kopen kost je al evenveel als een class A waterblok, kleine meite om de rest erbij te kope
- Ik ben gewoon fancrazy, ik heb het ervoor over, ik ben zo fancrazy da ik zelfs fans in m'n boeken Frans ed tekende, maw : luv it or leave it
Verwijderd
25...Op dinsdag 28 augustus 2001 10:48 schreef psiduster__ het volgende:
IK ZET ER 25 IN MIJN BIG TOWER![]()
DUS JE KOMT WEL EEN BEETJE MEE
Ik durf nu al te zeggen dat je het uitzicht van je hele case gaat verneuken
Zucht,
Die fans maken meer warmte dan je hele processor
Lees dit eens:
http://www.users.dircon.co.uk/~nmb/fans/engineer/data/multiple.htm
Lees dit eens:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
uiteraard, daarom dat m'n CPU welgeteld 1 graad (waar staat het graadtekentje op een QWERTY?) boven m'n systeemtemp zit, zowel 's zomers als 's winters...Op dinsdag 28 augustus 2001 10:57 schreef Ortep het volgende:
Zucht,
Lees dit eens:
Lekker nuttig ook zoveel fans 
Tja, en ik weet niet of je het er nou mooi uit vind zien, maar ik vind het er eigenlijk niet uitzien.. (en niet om aan te horen ook)
Maarja, ieder z'n eigen hobby...
Tja, en ik weet niet of je het er nou mooi uit vind zien, maar ik vind het er eigenlijk niet uitzien.. (en niet om aan te horen ook)
Maarja, ieder z'n eigen hobby...
Verwijderd
PICS!!!!!!!!!!!!!!Op dinsdag 28 augustus 2001 10:34 schreef SM-DoubleD het volgende:
nou euhm als je mij wil overtreffen zul je er nog 3 bij moeten doen... ik heb er nl. 14 in een AddTronics 7896A.
Ff opsommen :
- 2* 120x120x38mm Papst
- 1* 92x92x25m Sunon
- 8* 80x80x25mm Sunon
- 3* 80x80x25mm YS-Tech
Verwijderd
overmorgen ben ik terug thuis, zal ik eens pics maken, had ik eigenlijk al veel eerder moeten doen, maar ik pats niet graag...Op dinsdag 28 augustus 2001 11:31 schreef (roh)violator het volgende:
[..]
PICS!!!!!!!!!!!!!!![]()
vleugels !!!
get ready for lift off !
kijk maar uit dat ie nie over je kop heen vliegt !
get ready for lift off !
kijk maar uit dat ie nie over je kop heen vliegt !
Wat een relevantie hoeveel fans je in je systeem hebt hangen... Ik heb tenminste mijn 5,25 sloten gevuld met een CD-Rom, een CD-R en 3x een 5,25 koelframe voor m'n cheetahs...
Verwijderd
wat een relevantie hoeveel drives je hebt...Op dinsdag 28 augustus 2001 11:44 schreef Kippenijzer het volgende:
Wat een relevantie hoeveel fans je in je systeem hebt hangen... Ik heb tenminste mijn 5,25 sloten gevuld met een CD-Rom, een CD-R en 3x een 5,25 koelframe voor m'n cheetahs...
als je nu ook nog een paar aan de onderkant zet.
Dan kan die vliegen.. (like a hovercraft)
Dan kan die vliegen.. (like a hovercraft)
Ik zat te denken aan dit fannetje:

Ben ik nu stoer, ik wil wel kunnen patsen.
Pfffff.

Pfffff.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
*fannetje* lol, boeing 747 motor man, die kan een vrachtwagen wegblazen, laat staan wat er dan met jou zielige pc gebeurtOp dinsdag 28 augustus 2001 12:08 schreef Dinictus het volgende:
Ik zat te denken aan dit fannetje:
[afbeelding]
Pfffff.
Verwijderd
Sjeezus, wat een zielig baby onderwerp. Jongetjes, hou deze GoT schoon van deze onzin, en post eens wat nuttigs.
Hallo als je nou wil patsen koop dan een Vapochill - er zullen maar weinig mensen zijn die zo'n ding hebben vanwege de belachelijk hoge prijs
There is no magic.
waarom geloof ik dit niet? Dus>> pics pleaseOp maandag 27 augustus 2001 23:52 schreef universal creations het volgende:
Ik vind het zielig. Maar dat is mijn meningOp maandag 27 augustus 2001 23:41 schreef Eraser127 het volgende:
of het kewl is weet ik niet maar het is vast wel koel, misschien ook nog cool
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Ik vinnet wel koel hoor, misschien is het een beetje nutteloos, maarja, je moet toch wat he
10x120mm...Op dinsdag 28 augustus 2001 13:44 schreef roedie het volgende:
[..]
waarom geloof ik dit niet? Dus>> pics please
daar moet je onderhand al een xtra toren voor bij kopen...
ik geloof d'r ook niet veel van, hoor
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
als je het doet gewoon om te kunnen zeggen dat je meer fans dan die of die hebt, dan is het wel degelijk zielig.Op dinsdag 28 augustus 2001 14:21 schreef Lomu het volgende:
Ik vinnet wel koel hoor, misschien is het een beetje nutteloos, maarja, je moet toch wat he
Anders ben je gewoon een modder met teveel geld die iets met ventilatortjes heeft (like me for instance, ventilatortjes rocken
Het graadtekentje ° = ALT+0176Op dinsdag 28 augustus 2001 11:01 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
uiteraard, daarom dat m'n CPU welgeteld 1 graad (waar staat het graadtekentje op een QWERTY?) boven m'n systeemtemp zit, zowel 's zomers als 's winters...
Enneh, dankjewel voor de *zinnige* antwoorden. De vraagstelling was erg fout (niet verkeerd, maar fout
De reden dat ik zoiets erin wil zetten is niet om beter te zijn dan anderen, maar wel aandacht te trekken... Ik ga géén fans aan de voorkant of rechterkant zetten, dan hoef ik er ook niet tegenaan te kijken
Ik ga denk ek maar es aan de slag met een decoupeerzaag van het weekend...
iedereen hier heeft het over "ik heb wel zoveel fans in mn case". BOEIEND!!. ik heb vanaf morgen een 220 Volt lab cooler van TNO in mn pc
. dat ding blaast als een gek en is stiller dan mn dragon orb.
top that
Bier, Whiskey en Metal!!
Pagina: 1