Verwijderd

Topicstarter
Ik had een keertje gelezen
dat de nazis veel ancient india bronnen gebruiken voor het ontwikkelen van hun raketten en vervoermiddelen.
En de Chinese regering had een keer gezegd dat ze de oude bronnen gebruiken, voor hun ontwikkeling van hun ruimte/space programma.

Hier zit btw informatie van het Ancient India.
http://www.atributetohinduism.com/Vimanas.htm

Ze hadden erg gedetaileerde tekeningen gevonden van vlieg machines, en hoe ze precies werken etc. Misschien was dit wel zeg maar een van de geavenceerde verloren beschavingen?

http://www.isleofavalon.co.uk/edu/g-bank/articles/anctcity.html

Informatie over Ancient Nuclear Blast

Verwijderd

Komt een beetje over als "propaganda" van
"wij indieers waren echt wel super".....

Komt een beetje ongeloofwaardig over :)

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Veel oude bevolkingen hebben dingen gehad die wij later weer uitgevonden hebben, zonder het te weten dat die mensen het vroeger hadden.
Denk aan de (ik meen) de egyptenaren die al een batterij hadden, een een paar duizend jaar vindt een of andere pik hem weer uit.
Dus ik weet niet of de nazi's echt acient India hebben gebruikt.
Ik zie ook weinig dingen die op een messersmit of fokker junker lijken er tussen staan.
Laat staan op een tank.
Toch hebben veel oude bevolkingen het gehad over vlieg machine's.
er zijn zelfs bijbelse tekeningen waarop vliegende wielen staan.

Maar ik zie niet in dat duitse onderzoekers Oud-India gebruikte

Verwijderd

Er zijn bij de Maya's ook tekeningen gevonden die lijken op ruimteschepen, bij de egyptenaren ook een tekening die lijkt op een raket en een die lijkt op een helicopter. Het *lijkt* er allemaal wel op, maar als wij nu niet zouden weten wat een raket of een helicopter is dan hadden we het net zo goed voor een zetpil en een grasmaaier aan kunnen zien.

Overigens ontken ik niet dat de oude beschavingen over deze technologie hadden kunnen beschikken...we kunnen niets bewijzen. Wel weet ik een leuk detail van een andere beschaving; de Romeinen vonden het beton jaren voor Christus uit, een techniek die wij (de moderne mens) pas enkele tientallen jaren beheersen...

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 28 augustus 2001 16:57 schreef KingOfRnR het volgende:
Veel oude bevolkingen hebben dingen gehad die wij later Denk aan de (ik meen) de egyptenaren die al een batterij hadden, een een paar duizend jaar vindt een of andere pik hem weer uit.
Tsja, zo moeilijk is dat niet. Iedereen die twee soorten metaal heeft, heeft eigenlijk per definitie een batterij uitgevonden. Een stukje koper en een stukje zink en een citroen steken en hoppa, daar is je batterij. Probeer het zelf maar eens met een ijzeren spijker en een koperen schroef. Steek ze naast elkaar in een citroen, sinaasapple of van mijn part een aardappel en leg je tong maar over de uit de vrucht stekende metaal delen. Of wat ook altijd wel aardig is: Een koperen naambordje vastschroeven met stalen schroefjes. Na een paar maanden valt het op de grond door de electrochemische reactie met het water uit de lucht. Kortom, een batterij die doorrot.

Het enige is: Wat moet je er mee in 1500 v Chr? Je kan er geen TL buis of een LED op laten branden, die heb je dan nog niet uitgevonden.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Niet online
[meester-ortep vraag mode]
Ja ortep die verzint het wel ff hoor.
Nou ik wil graag een batterij die nooit opgaat
je weet hoe een gewone batterij gemaakt wordt dus maak er dan ook maar zo een.
[/meester-ortep vraag mode]

Ortep je moet het toch wel met me eens zijn dat je niet zomaar dingen kan verzinnen zoals een batterij.
(voor iemand die in 1000 v cr. leeft, en nog nooit van blik heb gehoord laat staan van accuzuur)
Beetje raar jong maar ja

Nee ik weet niet meer waarvoor hij gebruikt werd.

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 17:26 schreef KingOfRnR het volgende:
(voor iemand die in 1000 v cr. leeft, en nog nooit van blik heb gehoord laat staan van accuzuur)
Beetje raar jong maar ja
Zal je verbazen, maar waarschijnlijk wisten ze toen wel wat accuzuur was.

Erg veel dingen zijn ontdekt maar omdat de toepassing vrijwel niet haalbaar was is het weer 'vergeten' en herontdekt.

Als je 1000 voor christus een pistool uitvind is het niet eenvoudig om een stalen buis stabiel te maken, laat staan betrouwbaar, dus die knowhow gaat de vuilnisbak in.

• Niet online
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:31 schreef Mikado het volgende:

[..]

Zal je verbazen, maar waarschijnlijk wisten ze toen wel wat accuzuur was.

Erg veel dingen zijn ontdekt maar omdat de toepassing vrijwel niet haalbaar was is het weer 'vergeten' en herontdekt.

Als je 1000 voor christus een pistool uitvind is het niet eenvoudig om een stalen buis stabiel te maken, laat staan betrouwbaar, dus die knowhow gaat de vuilnisbak in.
Ja zaou best kunnen maar ik vond (vind) dat Ortep er een beetje makkelijk tegen aankeek (aankijkt) omdat het zo "simpel is".
Tuurlijk het princiepe is simpel, maar het over de meest simpele dingen is het meest nagedacht en getest.

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

For some time it has been established that there is a very high rate of birth defects and cancer in the area under construction. The levels of radiation there have registered so high on investigators' gauges that the Indian government has now cordoned off the region.
Scientists have unearthed an ancient city where evidence shows an atomic blast dating back thousands of years, from 8,000 to 12,000 years, destroyed most of the buildings and probably a half-million people. One researcher estimates that the nuclear bomb used was about the size of the ones dropped on Japan in 1945.
Een nucleaire ontploffing 8000 - 1200 jaar geleden. Stel dat dit zou zijn gebeurd. Zijn de effecten zoals kanker en haaruitval die in het artikel beschreven worden dan niet al lang uitgewerkt? :?

• unclero
  • Laatst online: 24-01 04:54

unclero

MB EQA ftw \o/

Op dinsdag 28 augustus 2001 17:13 schreef Ortep het volgende:
Het enige is: Wat moet je er mee in 1500 v Chr? Je kan er geen TL buis of een LED op laten branden, die heb je dan nog niet uitgevonden.
Je kunt er allerlei leuke chemische reacties mee uitvoeren (met zo weinig stroom), bijvoorbeeld zaken vergulden..blijken die beeldjes in die musea gewoon lood te zijn.^_^

Uncle Ro'

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 28 augustus 2001 17:26 schreef KingOfRnR het volgende:
Beetje raar jong maar ja
Dat schreef ik ook niet. Ik schreef dat iedere vrucht goed is. Accuzuur heb je niet nodig. Een appel is goed, maar beter is een citroen. En die hadden ze heus wel, die eten mensen en dieren al een paar miljoen jaar. Metalen hadden de oude Egyptenaren ook, brons, goud en ijzer. Je hoeft echt geen conservenblikje te hebben of hoog gezuiverd aluminium.

En de eerste de beste grapjas die dus een bronzen pijlpunt en een ijzeren pen in een appel steekt heeft een batterij gemaakt.

• Niet online
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:13 schreef Ortep het volgende:

[..]

En de eerste de beste grapjas die dus een bronzen pijlpunt en een ijzeren pen in een appel steekt heeft een batterij gemaakt.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, u do NOT get the point.

weet deze persoon dan ook dat hij een batterij heeft!!!
Nee, dus.
Maar een andere slim persoon in egypte wist dat dus wel en dat is uitvinden.
Maar we gaan teveel off-topic

Verwijderd

Quote:
"Ze hadden erg gedetaileerde tekeningen gevonden van vlieg machines, en hoe ze precies werken etc."

In de tweede werel oorlog waren de vliegtuigen toch allang uitgevonden :?

-- btw, hoe maken jullie van die mooie "quote" kadertjes....of is dit een domme vraag...--

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 17:21 schreef ISSIS het volgende:
-- btw, hoe maken jullie van die mooie "quote" kadertjes....of is dit een domme vraag...--
hmm was een domme vraag, heb het al gevonden geloof ik...|:(

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

In de tweede werel oorlog waren de vliegtuigen toch allang uitgevonden :?
Ja, maar wat heeft dat ermee te maken?

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 18:38 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Ja, maar wat heeft dat ermee te maken?
Nou, waarom zouden de Nazi's in INDIA gaan kijken naar vliegmachines als ze allang uitgevonden waren, en als ze dat gedaan zouden hebben, en iets gevonden zouden hebben wat hun vliegtuigen zou verbeteren, waarom konden hun jagers dan niet op tegen de spitfire (wat toch duidelijk een beter toestel was, zonder indische of uitheemse fratsen) :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 19:08 schreef ISSIS het volgende:

[..]

Nou, waarom zouden de Nazi's in INDIA gaan kijken naar vliegmachines als ze allang uitgevonden waren, en als ze dat gedaan zouden hebben, en iets gevonden zouden hebben wat hun vliegtuigen zou verbeteren, waarom konden hun jagers dan niet op tegen de spitfire (wat toch duidelijk een beter toestel was, zonder indische of uitheemse fratsen) :?
HEt ging de nazi's meer om de raket technology, de v-raketten. De chinezen hebben toegegeven dat ze serieus bezig zijn met het onderzoeken van de ancient india tekeningen bronnen etc, voor ontwikkeling van hun ruimte programma.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op woensdag 29 augustus 2001 16:52 schreef KingOfRnR het volgende:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, u do NOT get the point.

weet deze persoon dan ook dat hij een batterij heeft!!!
Nee, dus.
Maar een andere slim persoon in egypte wist dat dus wel en dat is uitvinden.
Maar we gaan teveel off-topic
Juist ja, je hebt hem door...Natuurlijk doen duizenden mensen dat, bv met een ijzeren mes op een bronzen schaal een appel doorsnijden. Dan heb je ter plekke een batterij. En natuurlijk heeft niet iedereen dat door. Maar als 1000 jaar lang iedere dag 1000 mensen laat zoiets doen (Dat heet eten, veel mensen doen dat een paar keer per dag.) dan merkt er vast wel een keer eentje dat zijn ijzeren mes weg roest als hij het gewoon zo laat liggen.

En ja je hebt gelijk dat het uitvinden is als je je realiseert wat er gebeurd. Ze zullen ook heus geen theorie over electronen stromen hebben gehad, maar het verklaard hebben met: De geesten van het ijzer en het brons zijn boos op elkaar ofzo. En brons is een krachtiger geest en overwint het ijzer.

Maar is het extreem bijzonder? Nee, dat is het niet. Het ligt volkomen binnen de mogelijkheden van die tijd. Het zou wel heel bijzonder zijn als ze een laser hadden ontworpen.

Pagina: 1