Spotify voor (kleine) kinderen zonder mobiel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 06:12
De tijd dat je een mp3 speler had, voor mij een Nano, ligt al ver achter mij. Muziek downloaden of kopen en erop zetten via een kabeltje was een regelmatig terugkerende bezigheid. Heerlijk! Offline, geen Google of Apple die meekijken, gewoon muziek!

Nu is mijn oudste 6 en wil graag zelf spotify kunnen afspelen, want papa’s collectie op de nas is niet bepaal Katy Perry.

Downloaden doe ik al een decennia niet meer, maar wil mijn dochter nog niet aan een mobiel.

Nu hebben we zo’n familie spotify abbo , maar je device moet zo ongeveer altijd een mobiel zijn.

Sony heeft wel van die stand-alone walkmans, alleen zijn geen kinderprijzen.

Is er geen andere manier of denk ik verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:09
Mijn kinderen hadden een https://jooki.com/ maar ondertussen spelen ze eigen muziek vanaf de iPad.

Met 6 jaar zit je denk ik al richting einde van de doelgroep

[ Voor 24% gewijzigd door TimDJ op 18-09-2022 09:12 ]

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
TimDJ schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:11:
Mijn kinderen hadden een https://jooki.com/ maar ondertussen spelen ze eigen muziek vanaf de iPad.

Met 6 jaar zit je denk ik al richting einde van de doelgroep
Mooi ding wel, maar inderdaad de oudste is er al te oud voor. Die wordt 7. Een ipad kan, maar wil ze eigenlijk niet meer dan een half uur per dag achter zo’n scherm. Beetje hypocriet, zelf doe ik het ook, alleen zelfregulering is voor kinderen lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darth.75
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:03
Stel een regel in op je router, waarmee internettoegang wordt beperkt na bepaalde tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
no_way_today schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:23:
[...]

Mooi ding wel, maar inderdaad de oudste is er al te oud voor. Die wordt 7. Een ipad kan, maar wil ze eigenlijk niet meer dan een half uur per dag achter zo’n scherm. Beetje hypocriet, zelf doe ik het ook, alleen zelfregulering is voor kinderen lastig.
Tegenwoordig heeft bijna elk OS wel parental opties om scherm tijd te beperken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15
Is een Mighty spotify player niet de oplossing?

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
Clifdon schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:39:
Is een Mighty spotify player niet de oplossing?
Dat zou het zomaar kunnen zijn! Zie dat je playlists van je kids kan toevoegen. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:09
no_way_today schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:23:
[...]

Mijn kinderen maken een playlist dus als ze geen schermtijd hebben mogen ze wel even een playlist starten.

Freelance Drupal Developer

Pagina: 1