Ik hoop dat ik goed zit hier met mijn vraag, excuus als dat niet zo is.
Sinds ongeveer een jaar is het bewegen van de muis tijdens gamen (World of tanks) niet meer soepel.
In het beeld gaat de cursor (overdreven) stoterig. Net alsof je zonder muismatje speelt.
Het is lastig om heel kleine moves te maken. Zeker met sniperen niet te doen haast.
Mn muis was altijd prima, maar ik heb toch een nieuwe gekocht. Opnieuw de Logitech Mx518, nu de nieuwe versie. Aan de muis ligt het dus volgens mij niet. Heerlijk muisje. Ook een nieuwe muismat gekocht. Enkelen uitgeprobeerd, maar ook dat maakt niet uit. Dat had ik als eerder wel gedacht.
Ook wanneer ik graphics naar beneden schroef zit ik met hetzelfde probleem.
Pc heeft wel weer eens een upgrade nodig, maar ik vraag me af of het daar aan ligt.
Specs:
Intel(R) Core(TM) i5-6500 CPU @ 3.20GHz 3.20 GHz
16GB geheugen
Videokaart is een NVIDIA Geforce GTX970.
FPS tijdens gamen zo tussen 90-110. MS tussen 10-30
Zijn het toch verouderde specs of moet ik het ergens anders in zoeken?
Bedankt alvast
Sinds ongeveer een jaar is het bewegen van de muis tijdens gamen (World of tanks) niet meer soepel.
In het beeld gaat de cursor (overdreven) stoterig. Net alsof je zonder muismatje speelt.
Het is lastig om heel kleine moves te maken. Zeker met sniperen niet te doen haast.
Mn muis was altijd prima, maar ik heb toch een nieuwe gekocht. Opnieuw de Logitech Mx518, nu de nieuwe versie. Aan de muis ligt het dus volgens mij niet. Heerlijk muisje. Ook een nieuwe muismat gekocht. Enkelen uitgeprobeerd, maar ook dat maakt niet uit. Dat had ik als eerder wel gedacht.
Ook wanneer ik graphics naar beneden schroef zit ik met hetzelfde probleem.
Pc heeft wel weer eens een upgrade nodig, maar ik vraag me af of het daar aan ligt.
Specs:
Intel(R) Core(TM) i5-6500 CPU @ 3.20GHz 3.20 GHz
16GB geheugen
Videokaart is een NVIDIA Geforce GTX970.
FPS tijdens gamen zo tussen 90-110. MS tussen 10-30
Zijn het toch verouderde specs of moet ik het ergens anders in zoeken?
Bedankt alvast