Omdat mn project op een ander forum goed werd ontvangen, lijkt het me leuk het hier ook te delen.
Voordeel voor jullie, ik ben al een heel eind
Even korte introductie, ik ben sander, 32, heb bij mn 1e huis zelf een garage gebouwd van 9x5. Alles zelf gedaan, van metselen en lijmen vd wanden tot de complete kap. Zeer veel van geleerd.
Toen mede daar door mn eigen bedrijf begonnen, een bouw/klusbedrijf.
Ik doe van alles, veel badkamers, maar ook tuinen, electra werk en timmerwerk.
Toen kochten wij eind vorig jaar een nieuw huis! Jaren 30 woning. Onverprutst, veel oude details er nog in, ruim perceel van 410m2 met grote schuur. Alleen t huis was wat kleiner, 89m2 met 2 slaapkamers.
Dus daar moest een stuk bij aan! En daar gaat dit topic over. Ik ben halverwege april begonnen, heb 4 maanden grotendeels geen ander werk ingepland om hier aan te kunnen werken.
Zo zag de achterkant van t huis er uit voor aanvang:

en zo moet het ongeveer worden:
Voordeel voor jullie, ik ben al een heel eind
Even korte introductie, ik ben sander, 32, heb bij mn 1e huis zelf een garage gebouwd van 9x5. Alles zelf gedaan, van metselen en lijmen vd wanden tot de complete kap. Zeer veel van geleerd.
Toen mede daar door mn eigen bedrijf begonnen, een bouw/klusbedrijf.
Ik doe van alles, veel badkamers, maar ook tuinen, electra werk en timmerwerk.
Toen kochten wij eind vorig jaar een nieuw huis! Jaren 30 woning. Onverprutst, veel oude details er nog in, ruim perceel van 410m2 met grote schuur. Alleen t huis was wat kleiner, 89m2 met 2 slaapkamers.
Dus daar moest een stuk bij aan! En daar gaat dit topic over. Ik ben halverwege april begonnen, heb 4 maanden grotendeels geen ander werk ingepland om hier aan te kunnen werken.
Zo zag de achterkant van t huis er uit voor aanvang:

en zo moet het ongeveer worden:
13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte