Steljes MS2 wordt niet gevonden door Undok

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• harry59
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-07 14:52
Hallo,

Net gewisseld van router en probeer de de Steljes MS2 streamer weer op de wifi aan te sluiten via de app Undok.
Lukt niet, Undok kan de streamer niet vinden. Tot voor de wisseling lukte dit wel.
Beschrijving van Steljes is verouderd en niet gebaseerd op gebruik van Undok.
Heb geen Steljes app kunnen vinden.
Hoe nu verder?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Steljes een harde reset geven (zie handleiding hoe), dan met je telefoon verbinding maken met het acces point dat de steljes uitzend. Dan undok openen en de steljes opnieuw in je netwerk opnemen en verder configureren.

Je hebt een nieuwe router en zo te horen compleet andere IP configuraties, daarom vinden ze elkaar niet meer.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry59
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-07 14:52
Dank, is inmiddels volgen deze weg gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacYost
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 26-09-2023
Mijn Steltjes MS 2 is ook niet meer zichtbaar in Undock.

Hij is gisteren uitgevallen en lijkt sindsdien niets meer te doen. Als ik de stroom af- en weer aankoppel, gaat heel kort het groene ledje branden. Als ik op de Standby knop druk, brandt ook heel kort het groene ledje. Maar verder gebeurt er niets. De Mode knop doet niets, en ook de reset knop lang indrukken leidt tot geen enkele reactie.

Mag ik aannemen dat de streamer overleden is, of zijn er andere manieren om hem weer tot leven te wekken?