Het sausen van mijn net gestucte wanden en binnenschilderwerk heb ik uitbesteed. Nu wordt de verbouwing binnenkort opgeleverd maar heb toch twijfels over de kwaliteit van met name het schilderwerk.
foto1: lijkt een stuk los te komen of misschien vergeten
foto2: stuk muur vergeten en tevens zie ik geen voorstrijk, de structuur van de latex lijkt ook vrij grof terwijl de muren goed strak gestuct waren. Het houtwerk van het deurkozijn links ziet er ook niet heel fraai uit.
foto3: blaarvorming op sommige plekken van het binnenschilderwerk
Wat is jullie mening en hoe is dit op te lossen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zXTTptW69c4LjDASwBYWFadN.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bh31YFZwUv7zI7rFggRwWD9M.jpg?f=user_large)
foto1: lijkt een stuk los te komen of misschien vergeten
foto2: stuk muur vergeten en tevens zie ik geen voorstrijk, de structuur van de latex lijkt ook vrij grof terwijl de muren goed strak gestuct waren. Het houtwerk van het deurkozijn links ziet er ook niet heel fraai uit.
foto3: blaarvorming op sommige plekken van het binnenschilderwerk
Wat is jullie mening en hoe is dit op te lossen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zXTTptW69c4LjDASwBYWFadN.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bh31YFZwUv7zI7rFggRwWD9M.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qyuc3skflNycWUbVcWuMjeW3.jpg?f=user_large)