Korte vraag, ik zoek een partij die colocatie doet (liefst een shared rack(ik heb maar 2u nodig voor backup apparatuur), met 1gbit internet). wie adviseren jullie om is naar te kijken? (omgeving rotterdam).
thnx, ik had google ook al gezocht, maar misschien is er iemand die ergens ervaring heeft met een DC en hun colo dienst. ik wil voorkomen dat ik 3 hoog achter in een of andere wazige datacentrum zit.
Oude bekende op Tweakers heeft iets met www.i3d.net te maken...
@Stewie! / video: I3D.net: Rotterdams bedrijf laat hele wereld gamen
[ Voor 61% gewijzigd door MAX3400 op 17-09-2022 11:40 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Die doen geloof ik geen losse U-tjes meer, half rack of meer.MAX3400 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:36:
Oude bekende op Tweakers heeft iets met www.i3d.net te maken...
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
https://nedcomp.nl/ plaatst het volgens mij wel, in Rotterdam Smartdc.Kanarie schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:05:
[...]
Die doen geloof ik geen losse U-tjes meer, half rack of meer.
Jaren geleden goede ervaringen met Leaseweb: https://www.leaseweb.com/nl/colocation/rack-unit
Moet jezelf ook access hebben? Of is het ophangen en laten draaien?
Waarom wil je fysiek 2U hebben?
Je kan toch ook voor VPS gaan, dan is alles in software.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Waarom moet alles tegenwoordig maar "ver-SaaSd" worden? Wie weet (gezien de topicstart) gaat het over een high-density server met, pak 'm beet, 6x pricewatch: WD DC HC570 (SAS, SE), 22TB ingebouwd als "backup apparatuur". Of gewoon een ouderwetse tape-library.GarBaGe schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:27:
Waarom wil je fysiek 2U hebben?
I dunno; topicstart is ook wat summier maar daarom niet minder interessant
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
We verwachten op Tweakers wel iets meer eigen inzet dan alleen 'Ik heb al gezocht'. Ga dus even zelfs op onderzoek uit en aan de slag met de tips uit dit topic. Mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.