Toon posts:

Asus v7700 deluxe video in probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde laatst oude video banden capturen op me pc (omdat die banden aan het vergaan zijn) maar toen ik mijn video recorder had aangesloten op de video in kreeg ik geen signaal.

Nu is mijn vraag: zijn er andere Asus V7700 deluxe gebruikers die dit ook hadden of andere mensen die weten wat ik fout doe?

Specs:

Abit SA6R
PIII 700 MHz
Asus V7700 Deluxe

software: Asus live (bijgevoegd met verpakking)

aan de mensen met deze software:
welke video connector moet ik instellen en welke video standard?

please help me

(als er geen oplossing te vinden is is et dan een goed idee om een pci tv kaartje met video in te kopen?)

alvast bedankt

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Flauwe opmerking, maar wel het goede stekkertje of verloopje gebruikt, want het zou moeten werken. Misschien de kabel te lang of interferentie op je kabel zodat het signaal te zwak doorkomt?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op maandag 27 augustus 2001 23:44 schreef marco899 het volgende:
Flauwe opmerking, maar wel het goede stekkertje of verloopje gebruikt, want het zou moeten werken. Misschien de kabel te lang of interferentie op je kabel zodat het signaal te zwak doorkomt?
IDD er zijn 3 connectors, grote kans dat je hem in de verkeerde stopt (had ik ook een keer |:( ) ik zo ook proberen een 'degelijk' stuk software te pakken iets zoals Virtualdub (is geloof ik freeware)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij had ik em wel in de ingang gestopt, maar zal et nog een keer proberen (ook met betere software).
Hebben jullie ook dat gele kabeltje wat bij die videokaart wordt geleverd gebruikt? (want misschien doet ie het daardoor wel niet)

Wat als het dan nog steeds niet werkt:

pci tv kaartje kopen?

en aan mensen met die software ASUS LIVE:
welke video connector moet ik instellen en welke video standard? want je kan er vet veel kiezen)

alvast bedankt