Vandaag zijn tot exact 21:00 elke 40 seconden alle zigbee-apparaten uitgegaan. Het begon om ongeveer 18:27, toen het licht van het aquarium uitging, maar rond achten begon het duidelijk te worden dat het zeer regelmatig werd. Dus ben gelijk begonnen met uitsluiten. Met de zigbee2mqtt-raspberry uit, gingen de lampen ook uit. En zelfs als ik via de meterkast 1 groep aan had, dan ook ging dan de schakelaars om. Dus het is of een apparaat op een ander stroomnetwerk of op batterij. En dat apparaat moet toch coordinator zijn om iets als unicast te kunnen doen, of kan het ook door een router-type veroorzaakt worden? Of is het mogelijk dat een mislukte unicast is blijven spoken?
Mijn vrouw klaagde enkele weken geleden dat ineens alle lampen (weer?) uitgingen, maar dacht toen dat het mijn nodered-prutswerk was. Voor mij is dit 1 groot raadsel, maar wil dit natuurlijk wel oplossen. Heeft iemand hier eerder van gehoord? Ben ik gehackt? Heeft iemand een idee wat ik moet gaan doen?
Mijn vrouw klaagde enkele weken geleden dat ineens alle lampen (weer?) uitgingen, maar dacht toen dat het mijn nodered-prutswerk was. Voor mij is dit 1 groot raadsel, maar wil dit natuurlijk wel oplossen. Heeft iemand hier eerder van gehoord? Ben ik gehackt? Heeft iemand een idee wat ik moet gaan doen?
Algoritmes, maar dan supersnel uitgevoerd, dat is zeg maar mijn ding