Ik heb een probleempje want mijn geluidskaart is kapot en nu wil ik een nieuwe maar ik weet niet of ik een soundblaster live 1024 moet nemen of een andere. Het probleem is dat ik nogal veel lees over eax en a3d maar wat is beter en welke kaart zou ik dan het beste kunnen kopen voor ongeveer 150,- Zeker niet meer dan 200,-gulden
Verwijderd
Een SB Live is gewoon voor zo'n set gemaakt. Ik zou niet twijfelen maar gewoon een EAX kaart kopen
kijk ff rond in dit forum, staan genoeg link's, feiten en meningen en er was laatst een round-up van 8 kaarten op de frontpage, daar staat ook een link naartoe in een van de topic's.
[topic=214677/1/35]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Voor games A3D als je plaatsing wil.
EAX als je een beetje plaatsing wil, maar vooral ruimtelijke effecten.
EAX als je een beetje plaatsing wil, maar vooral ruimtelijke effecten.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Volgens je sig heb je al gekozen 
Ik persoonlijk verkies A3D boven EAX. (je hebt halflife niet gespeeld zonder A3D). Maar helaas is de fab. Aureal failiet. En is de kwaliteit niet geevenaard door andere fabrikanten.
Leuke kaartjes van tegenwoordig zijn:
- Terratec DMX Xfire (A3D 1.0 en EAX 1.0/2.0 en dig out)
- Hercules Gamesurround MUSE XL (A3D 1.0 en EAX 1.0/2.0)
- Hercules Fortissimo II (A3d 1.0 EAX + dig.
- Philips schijnt ook nog leuke kaartjes te maken.
Mijn voorkeur gaat naar Terratec (altijd al een goed Kwaliteit/prijs verhouding gehad)
MVG
Ik persoonlijk verkies A3D boven EAX. (je hebt halflife niet gespeeld zonder A3D). Maar helaas is de fab. Aureal failiet. En is de kwaliteit niet geevenaard door andere fabrikanten.
Leuke kaartjes van tegenwoordig zijn:
- Terratec DMX Xfire (A3D 1.0 en EAX 1.0/2.0 en dig out)
- Hercules Gamesurround MUSE XL (A3D 1.0 en EAX 1.0/2.0)
- Hercules Fortissimo II (A3d 1.0 EAX + dig.
- Philips schijnt ook nog leuke kaartjes te maken.
Mijn voorkeur gaat naar Terratec (altijd al een goed Kwaliteit/prijs verhouding gehad)
MVG
Pagina: 1