Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil het systeem voornamelijk gebruiken voor gamen, 2 schermen één 1440p en één 1080p. Daarnaast zal ik er ook op thuiswerken (remote desktop)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1400 euro is echt de absolute max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee momenteel niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Bij deze mijn eigen samengestelde lijst. De GPU en case en RAM zou ik graag zo willen houden.
Wellicht dat ik nog ergens op kan besparen? Of toch beter voor Intel kan kiezen ipv AMD?
Wifi is een must omdat ik geen kabel kan trekken helaas.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur, maar als ik echt moet kiezen ASUS
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1440p 60Hz+ is toch wel echt de minimum
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Vraag mij of ik mijn budget zo goed besteed of dat ik eventueel nog ergens op kan besparen? PSU, CPU en moederbord
Wil het systeem voornamelijk gebruiken voor gamen, 2 schermen één 1440p en één 1080p. Daarnaast zal ik er ook op thuiswerken (remote desktop)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1400 euro is echt de absolute max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee momenteel niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Bij deze mijn eigen samengestelde lijst. De GPU en case en RAM zou ik graag zo willen houden.
Wellicht dat ik nog ergens op kan besparen? Of toch beter voor Intel kan kiezen ipv AMD?
Wifi is een must omdat ik geen kabel kan trekken helaas.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Edge Wifi | € 189,- | € 189,- |
1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix Radeon RX 6750 XT OC Edition | € 588,- | € 588,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Compact RGB Black TG Light | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 77,44 | € 77,44 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 83,43 | € 83,43 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 500GB | € 54,20 | € 54,20 |
Totaal | € 1.410,87 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur, maar als ik echt moet kiezen ASUS
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1440p 60Hz+ is toch wel echt de minimum
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Vraag mij of ik mijn budget zo goed besteed of dat ik eventueel nog ergens op kan besparen? PSU, CPU en moederbord