Vorige week moest mijn Windows 10 geupdate worden.
Normaal ben ik daar niet zo'n voorstander van omdat het 'vaak' gebeurd dat sommige programma's niet zo lekker meer werken.
Na de update toen ik de laptop weer opstartte kreeg ik een aanmeldscherm met linksonderin 2 accounts.
Een email account en een administrator account.
Ik heb opgezocht hoe ik dat kan verwijderen.
Het rare is dat bij gebruikersaccounts GEEN vinkje staat dat gebruikers een wachtwoord moeten invoeren.
Dit terwijl ik dit steeds moet invullen bij het opstarten van mijn laptop.
Ik ben de enige gebuiker dus een wachtwoord of aanmeldscherm is voor mij niet van toepassing.
Via 'uitvoeren' 'netplwiz' kan ik het 'administrator' account niet verwijderen.
Mijn opties voor zover ik weet zijn op en kan dus het 2e account niet verwijderen.
Mijn eigen administrator account staat bij groep - administrators,gebruikers.
Hierbij een screenshot.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7suoSp8ZUAhAv1ubzcbDIpiR.jpg?f=user_large)
Heeft er iemand een ander idee of oplossing hoe ik de laptop kan opstarten zonder een aanmeldscherm te krijgen?
Alvast bedankt
Normaal ben ik daar niet zo'n voorstander van omdat het 'vaak' gebeurd dat sommige programma's niet zo lekker meer werken.
Na de update toen ik de laptop weer opstartte kreeg ik een aanmeldscherm met linksonderin 2 accounts.
Een email account en een administrator account.
Ik heb opgezocht hoe ik dat kan verwijderen.
Het rare is dat bij gebruikersaccounts GEEN vinkje staat dat gebruikers een wachtwoord moeten invoeren.
Dit terwijl ik dit steeds moet invullen bij het opstarten van mijn laptop.
Ik ben de enige gebuiker dus een wachtwoord of aanmeldscherm is voor mij niet van toepassing.
Via 'uitvoeren' 'netplwiz' kan ik het 'administrator' account niet verwijderen.
Mijn opties voor zover ik weet zijn op en kan dus het 2e account niet verwijderen.
Mijn eigen administrator account staat bij groep - administrators,gebruikers.
Hierbij een screenshot.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7suoSp8ZUAhAv1ubzcbDIpiR.jpg?f=user_large)
Heeft er iemand een ander idee of oplossing hoe ik de laptop kan opstarten zonder een aanmeldscherm te krijgen?
Alvast bedankt