Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• 3wielerdealer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-01 12:22
Afgelopen jaar heb ik 12 zonnepanelen aangeschaft en nu overweeg ik om er 6 bij te plaatsen. Nu twijfel ik om nu meteen een offerte aan te vragen of te wachten tot januari 2023. Dit jaar heb ik al een BTW teruggave aangevraagd en kan dit daardoor dit dus niet weer doen. In 2023 gaat de BTW eraf maar ik verwacht niet dat de prijzen dan gaan dalen vanwege de hoge vraag.

Mijn vraag is of wellicht iemand (uit de zonnepanelen branche wellicht) enig idee heeft wat de prijzen de komende maanden gaan doen. Dit kan natuurlijk nooit met zekerheid gezegd worden maar mogelijk helpt het in maken van een keuze. Daarnaast hoor ik graag wat jullie zouden doen, ASAP uitbreiden of wachten tot 2023?

Alle input is welkom, alvast bedankt! _/-\o_

Alle reacties

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:33
Als je nog in het zelfde jaar zit als de orginele aanschaf kun je mogelijk over de uitbreiding ook nog BTW terug vragen. Mits je niet aan het maximum bedrag zit.

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:28
Het is maar de vraag of het je dit jaar lukt. maar dan kun je de BTW nog terug vragen.