Om de zoveel tijd wordt mijn facebook account opgeschort

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freebutterflyx2
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 17-05 21:42
Ik weet niet of het hier in de correct sectie staat.

Ik heb een facebookaccount waar ik eigenlijk weinig tot niks zelf op post. Ik lees vooral wat anderen posten en ik volg enkele groepen. En ik heb dat account nodig omdat ik medebeheerder ben van een facebookpagina van een vereniging.

Het probleem dat ik heb is dat mijn facebookaccount om de zoveel tijd (pakweg 2 weken) wordt "opgeschort" met de melding: "Je account, of activiteit in je account, is in strijd met onze richtlijnen voor de community."
Ik moet dan aangeven dat ik het niet eens ben met dit besluit en meestal moet ik dan mijn GSM nummer ingeven om een code te krijgen die ik moet ingeven op de website. Daarna heb ik weer toegang.

Op zich nu niet zo erg maar wel vervelend.
En gezien ik ook vrij weinig met facebook doe, weet ik ook niet wat ik zou doen om de richtlijnen te schenden.
Iemand een idee om dit permanent op te lossen? Of wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 17:18

SambalBij

We're all MAD here

Kan het zijn dat er op die verenigingspagina dingen gebeuren die Facebook niet leuk vindt? Dat wellicht leden van die groep posts rapporteren.
Of iets met je account zelf? Aanstootgevende profielfoto; niet je eigen naam gebruiken...?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freebutterflyx2
Op de pagina van die vereniging staat eigenlijk niks speciaals. Dit is vooral om activiteiten aan te kondigen en om contact met elkaar te houden.

Mijn eigen account? Ik gebruik mijn eigen naam.
Enkel is mijn profielfoto een foto van mijn overleden hond. Zou dat een reden kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 17:18

SambalBij

We're all MAD here

Ik neem aan dat je dan bedoelt een foto van toen je (inmiddels overleden) hond nog leefde?
Dat zou toch moeten mogen lijkt me.
(Een foto van een dode hond lijkt me een ander verhaal, maar daar ga ik toch niet van uit :))

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freebutterflyx2
SambalBij schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:40:
Ik neem aan dat je dan bedoelt een foto van toen je (inmiddels overleden) hond nog leefde?
Dat zou toch moeten mogen lijkt me.
(Een foto van een dode hond lijkt me een ander verhaal, maar daar ga ik toch niet van uit :))
Uiteraard een foto van toen hij nog leefde.
Ik veronderstel dat dit geen probleem kan vormen.
Er zijn immers zoveel profielfoto's die geen "foto" zijn. Ik heb al vanalles gezien als profielfoto (schilderijen, bloemen, dieren,...)