verwijderen userreview Adnan4me (koper) over Evilcoocie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Evilcoocie
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:30
Beste Redactie,

Graag wil ik dat de beoordeling van Adnan4me naar mij toe aangepast/verwijderd wordt.
Zoals in mijn beoordeling op zijn page, heb ik beargumenteerd waarom ik hem 1 ster geef voor de communicatie.

Ik heb het gevoel dat ik hierna een " flame" beoordeling terug krijg, onder andere omdat ik geen zaken wil doen omdat hij " mustafa" i.p.v henk heet?
Het dm contact verklaard hopelijk dat dit niet mijn beweegredenen zijn.

Beste antwoord (via Evilcoocie op 15-09-2022 17:33)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jullie zijn beiden in de fout gegaan. @Adnan4me lukt het niet om op het afgesproken tijdstip langs te komen (kan gebeuren) en @Evilcoocie besluit dan maar eenzijdig om de afspraak te verbreken en de TV niet meer aan hem te verkopen.
Ik stel voor dat jullie dit samen uitpraten. We horen dan wel wat er met de reviews moet gebeuren.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jullie zijn beiden in de fout gegaan. @Adnan4me lukt het niet om op het afgesproken tijdstip langs te komen (kan gebeuren) en @Evilcoocie besluit dan maar eenzijdig om de afspraak te verbreken en de TV niet meer aan hem te verkopen.
Ik stel voor dat jullie dit samen uitpraten. We horen dan wel wat er met de reviews moet gebeuren.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.