Toon posts:

Asus P2bf met P3 500 ??

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Welke stappen moet je precies volgen om van een P2/350 over te stappen naar een P3/500.
Is daar een speciale duidelijke liefst nederlandse handleiding voo.
Moet ik ook in dit geval mijn Bios updaten

Mike

Verwijderd

Hangt er vanaf welke BIOS je hebt, gewoon de BIOS die je hebt vergelijken met de BIOS-notes op de Asus site

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 21:02
Op maandag 27 augustus 2001 22:34 schreef uterw001 het volgende:
Welke stappen moet je precies volgen om van een P2/350 over te stappen naar een P3/500.
Is daar een speciale duidelijke liefst nederlandse handleiding voo.
Moet ik ook in dit geval mijn Bios updaten

Mike
socket convertor kopen, voltage instellen, haalt het bord zo laag niet, dan op het minimum van het bord instellen (waarschijnlijk 1,8V, das bij mijn p2b zo) proc in de convertor, dikke koeler erop en overclocken naar 667 (133 mhz fsb)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 22:48 schreef DaManiac het volgende:

[..]

socket convertor kopen, voltage instellen, haalt het bord zo laag niet, dan op het minimum van het bord instellen (waarschijnlijk 1,8V, das bij mijn p2b zo) proc in de convertor, dikke koeler erop en overclocken naar 667 (133 mhz fsb)
Hoe kom ik te weten welke BIOS ik heb .
Het opstartscherm schiet zo snel voorbij dat het niet te volgen is.
Kan ik met een F toets hetscherm "bevriezen"

Verwijderd

Hmm, homepage fabrikant?? |:( en gebruik de search eens, er zijn de laatste tijd al zoveel van dergelijke odw's geweest.

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:34
Maak de pc open en kijk waar Asus P2B-F staat. Daar staat een versienummer achter. Kijk dan op de site van www.asuscom.de voor specificaties en de laatste bios update.

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op maandag 27 augustus 2001 22:48 schreef DaManiac het volgende:

[..]

Een P3 500 is gewoon eentje met een Katmai core. Daar hoef je geen rare converters voor te kopen want die werkt gewoon op 2,0V. En zal hooooooogstwaarschijnlijk gewoon in een slot 1 pakketje zitten.
Hooguit de bios flashen maar ik denk dat dat niet eens nodig zal zijn. Multiplier op 5x instellen, de nieuwe cpu erin prikken en gaan.
Pagina: 1