Vraag

• nossie63
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-09 07:36
Beste Tweakers,

Mijn dochter is op zoek naar een nieuwe smartwatch.

Maar de vraag is welke...
Ze zoekt er eentje die niet telefoon merk gebonden is, daarbij vallen voor haar de Apple watch sowieso af en Samsung smartwatches werken eigenlijk het beste met een telefoon uit de Galaxy S serie. Onze zoon heeft een Galaxy Watch 4 classic icm een Galaxy A71 en dan zijn al niet alle functies beschikbaar.

Daarom dus op zoek naar eentje waarop, die ongeacht welke Android telefoon, gewoon alle functies beschikbaar heeft.

Buiten de sport en gezondheids metingen wil ze ook WhatsApp kunnen beantwoorden, Spotify bediening en ook oproepen kunnen beantwoorden.

Ik hoor graag jullie mening en/of advies.

Met vriendelijke groet,

Nossie

Alle reacties

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:33

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Op een Garmin Forerunner 55 gaat dit prima. De software is over de linie aardig gelijk, dus je kunt ook naar andere modellen kijken.

De WhatsApp antwoorden zijn wel voorgedefinieerde teksten, zelf iets typen gaat niet dacht ik. Zelf teksten maken uiteraard wel.

[ Voor 6% gewijzigd door PD2JK op 15-09-2022 14:32 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12-09 15:49
pricewatch: Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)
Als je gek wordt van de notificaties kun je ze helemaal uitzetten of beperken. Whatsapp lukte mij wel om binnen te krijgen op het horloge, maar niet te beantwoorden. Navraag leert dat dat aan iOS ligt, bij Android kan het wel.
Bron: https://www.manners.nl/review-garmin-vivoactive-4/
Accelerometer, Afstand, Barometer, Calorieënteller, Contactloos betalen, Gyroscope sensor, Hartslagsensor, Hoogtemeter, Inactiviteitswaarschuwing, Kompas, Muziekbediening op smartphone, Muziekopslag, Slaapmonitor, Smartphone notificaties, Stappenteller, Stopwatch, Thermometer, Traptredenteller, Trilfunctie
Bron: pricewatch: Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)

Is ook beschikbaar in rosé/goud mocht dat meer haar ding zijn:
pricewatch: Garmin vívoactive 4s Rosé Goud (Wit)

[ Voor 10% gewijzigd door Slappyjoez op 15-09-2022 14:33 ]

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:18
Ik heb een FitBit Versa 2.
Hiermee kan je ook spraakgestuurd berichten sturen via WhatsApp.
Dus, je lult tegen je horloge en deze zet het om in tekst.
Handig om te WhatsAppen tijdens het autorijden..... (of niet) :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD