verwijden beoordeling moerlandr

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views

• sn3lders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 10:31
Beste tweakers,

zojuist een negatieve beoordeling ontvangen van moerlandr terwijl hij geen product heeft afgenomen.
Dit is tegen de regels, zouden jullie deze willen verwijderen aub.

bij voorbaat dank,

Sn3lders

• moerlandr
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-02 21:19
Jij geeft mij een niet ter zake doende beoordeling op mijn advertentie, terwijl je niet eens geïnteresseerd bent in dit product. Dus graag verwijderen.
Ik geef jou een beoordeling omdat we een schriftelijke zakelijke afspraak hadden om rond 16 september contact te hebben over een voor mij gereserveerde telefoon. Echter jij kiest ervoor om deze toch alsnog aan iemand anders te verkopen. Dus je kunt mij zwart maken, maar jij hebt fout gemaakt.

• sn3lders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 10:31
moerlandr, het contact was er en de koop met jou gaat niet door. daarnaast heb je nooit een bod uitgebracht waardoor er nooit een overeenkomst was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 13:57
ik snap @sn3lders wel. Als je dit stuurt:

Beoordeling van sn3lders (koper) over moerlandr, donderdag 15 september 2022
Voldoet aan beschrijving:Score: 1Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 1
waardelozer loser is moerlandr.
duidelijk zuurstof tekort gehad tijdens zijn geboorte, waardoor relativeren helaas niet meer tot zijn mogelijkheden behoord.

Nooit zaken doen met deze prutser

Met gestrekt been.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik ga eens kijken

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@sn3lders ging akkoord met het voorstel van @moerlandr om de gsm over te nemen. Echter door een misverstand van @sn3lders heeft hij hem aan iemand anders verkocht. Er was dus gewoon een overeenkomst. Een review over deze gang van zaken is daarom op zijn plaats. De wraakreview van @sn3lders is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.