Ik zoek me al dagen suf naar een verbruiker, ca 300~400W die dag en nacht zuipt, maar ik kan het simpelweg niet vinden. Alle apparaten die echt zuipen (koelkasten, oven, koffie enz) zitten op een andere fase. Het is deze fase die eigenlijk een redelijk strakke lijn kent, tot het moment er op die fase ook echt gebruikt wordt:
:strip_exif()/f/image/jBj3SfAc1a4vTraO4sYvWpJA.jpg?f=fotoalbum_large)
Het stomme is dat wat ik ook uitschakel, of stekkerdozen die ik uittrek; alles is 5W hier, 15W daar, Maar niets wat ook maar zoden aan de dijk zet. Zou ik alle standby-ers op die fase uitzetten, dan zak ik misschien 30Wh.
Zelf vind ik dit een merkwaardige:
:strip_exif()/f/image/ZYAH3X4wKSwoJcplryNaGfn6.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is de fase met de lichte lijn. Op het moment dat er PV opbrengst is, gaat hij iets mee omlaag, terwijl beide PV's elk op een andere fase zitten. Maar dat kan ook louter toeval zijn.
Hier waren we zelf niet thuis, maar dan zie je een soort gelijke uitwerking. 's avonds ws wasje gedraaid.
:strip_exif()/f/image/oSnPfihTzgY66JuhEaxOj8kO.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben er best op geënt het te vinden, want ik denk dat het zo maar eens 5 kWh per dag kan schelen. (mits het iets nutteloos of storing is)
Wat kan ik nu verder nog pogen?
Lukraak alle groepen een voor 1 uitschakelen zal uiteindelijk resulteren in geen internet om de meter te kunnen polsen. (routers zitten ook allemaal op andere groepen, alsmede de glasvezel aansluiting)
:strip_exif()/f/image/jBj3SfAc1a4vTraO4sYvWpJA.jpg?f=fotoalbum_large)
Het stomme is dat wat ik ook uitschakel, of stekkerdozen die ik uittrek; alles is 5W hier, 15W daar, Maar niets wat ook maar zoden aan de dijk zet. Zou ik alle standby-ers op die fase uitzetten, dan zak ik misschien 30Wh.
Zelf vind ik dit een merkwaardige:
:strip_exif()/f/image/ZYAH3X4wKSwoJcplryNaGfn6.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is de fase met de lichte lijn. Op het moment dat er PV opbrengst is, gaat hij iets mee omlaag, terwijl beide PV's elk op een andere fase zitten. Maar dat kan ook louter toeval zijn.
Hier waren we zelf niet thuis, maar dan zie je een soort gelijke uitwerking. 's avonds ws wasje gedraaid.
:strip_exif()/f/image/oSnPfihTzgY66JuhEaxOj8kO.jpg?f=fotoalbum_large)
offtopic:
het was ook hier dat ik zag wat een comfort stand op de CV ketel eigenlijk doet
het was ook hier dat ik zag wat een comfort stand op de CV ketel eigenlijk doet
Ben er best op geënt het te vinden, want ik denk dat het zo maar eens 5 kWh per dag kan schelen. (mits het iets nutteloos of storing is)
Wat kan ik nu verder nog pogen?
Lukraak alle groepen een voor 1 uitschakelen zal uiteindelijk resulteren in geen internet om de meter te kunnen polsen. (routers zitten ook allemaal op andere groepen, alsmede de glasvezel aansluiting)
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.