Gazelle komt met goedkopere versies Avignon-e-bikes

Pagina: 1
Acties:

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:27
nieuws: Gazelle komt met goedkopere versies Avignon-e-bikes
@arnoudwokke

Als je koppel specificeert in newtonmeter dan is de correcte afkorting Nm, niet nm.

zie : https://taaladvies.net/sy...den-en-eenheden-algemeen/

De namen van grootheden en eenheden worden altijd met een kleine letter gespeld, ook als ze van eigennamen zijn afgeleid (bijvoorbeeld newton, pascal).

De symbolen van eenheden worden in beginsel met een kleine letter geschreven, met uitzondering van de eenheden die van eigennamen zijn afgeleid (bijvoorbeeld N = newton; Pa = pascal).

Dus: het is newtonmeter met een kleine n, als afkorting (symbool van de eenheid) is het Nm.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:53
Nou, dan plak ik hem hier.

Ik zette dit op de front page, maar werd gepowermod:
Haal dit weg van tweakers. Publiceren jullie nieuws van conventionele fietsen? Nee. Is ebike nieuws dan relevant? Ook nee.

Zelfde met elektrische auto’s. Alleen om de reden dat ze een accu hebben staat het nieuws op tweakers. Over normale auto’s wordt geen woord gerept

Totaal irrelevante content.
Leken redelijk wat mensen het mee eens te zijn. Ik vind het zelf persoonlijk een beetje raar om dit in een half verborgen forummapje helemaal aan de onderkant van de forum browser te moeten melden, maar primaa als dat zo hoort.

Ik zou wel eens willen weten waarom ebike en ev content op tweakers wordt gepost. De rest van de respectievelijke categorieën, fietsen en auto's, waar deze twee een subgroepje van zijn, worden compleet genegeerd, dus waarom deze dan wel? Omdat er een accu in zit? Maakt dat het echt tech? Oprecht benieuwd :)

Persoonlijk ben ik namelijk van mening dat, omdat tweakers zich totaal niet bezighoudt met die twee categorieën in zijn geheel, tweakers geen zinnig woord te zeggen heeft over de E varianten.

Of is het gewoon simpelweg omdat er geld voor wordt betaald? Ik snap dat tweakers ergens geld aan moet verdienen

[ Voor 33% gewijzigd door youridv1 op 15-09-2022 11:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:27
Ik ben het wel met je eens. Ik ben redelijk fiets-minded (maar dan meer wielrennen) en heb het artikel eens grondig doorgelezen.

Er zit werkelijk helemaal niets vernieuwend op die fiets. De nieuwswaarde van het bericht is eigenlijk nihil, behalve dat we nu weten dat Gazelle met een nieuwe fiets uitkomt. Dat hoort niet thuis op een site van tweakers.

Afgelopen tijd kwam Canyon met een nieuwe Endurace: ON uit. Daar wordt (terecht) ook geen item voor aangemaakt op tweakers, ondanks het feit dat dat ding meer vernieuwende elementen heeft dan de Gazelles uit dit artikel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:52

arnoudwokke

Redacteur
Dus: het is newtonmeter met een kleine n, als afkorting (symbool van de eenheid) is het Nm.
Dank, ik heb het aangepast :)
Ik zou wel eens willen weten waarom ebike en ev content op tweakers wordt gepost. De rest van de respectievelijke categorieën, fietsen en auto's, waar deze twee een subgroepje van zijn, worden compleet genegeerd, dus waarom deze dan wel? Omdat er een accu in zit? Maakt dat het echt tech? Oprecht benieuwd :)
Bij wijze van uitzondering heb ik op deze discussie al gereageerd onder het artikel, dus ik wil dat niet splitsen door hier ook te discussiëren. Wij zijn momenteel in het proces om te kijken of e-bikes een plek hebben op Tweakers en zo ja, hoe dan. Nieuwsberichten erover publiceren is een laagdrempelige manier om te kijken hoe lezers tegen dit onderwerp aan kijken :)