WD Black SN850X 2TB review geen metingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28
Op mijn iPhone SE (2020)zijn bij Firefox en Safari geen metingen zichtbaar. Alleen de keuze mens zijn er maar verder niks. Misschien vergeten? Of is het een bug?

reviews: WD Black SN850X 2TB getest: opnieuw de prestatiekroon in handen @willemdemoor

Ook even gechecked op mijn laptop (Windows 10 + Firefox) en daar heb ik ook geen grafieken. Bij een oudere review Huawei WiFi AX3 wel, dus het lijkt meer op een foutje in het artikel dan een bug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgQN8qEOLN-6c6CLUiedUoKiaI4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Fg1lmXHhD893tAdDiGwNuQmA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door heintjeput op 15-09-2022 07:03 . Reden: Toevoeging laptop en oud artikel. ]

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
@Kees Hoekzema Het lijkt op zo te zijn bij andere (oudere artikelen) .
Is de server onbereikbaar?

Zie bijvoorbeeld
reviews: Ssd Best Buy Guide - Maart 2022

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• heintjeput
djwice schreef op donderdag 15 september 2022 @ 07:09:

Zie bijvoorbeeld
Daar zie ik op de gelikte pagina inderdaad geen grafieken, maar die horen er denk ik ook niet. Een paar pagina’s verder staan ze er voor mij wel gewoon.

reviews: Ssd Best Buy Guide - Maart 2022 - NVMe prijs-prestatieoverzicht

[ Voor 15% gewijzigd door heintjeput op 15-09-2022 07:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hier heeft Kees of de techniek niet zoveel mee te maken.

Helaas moet men voor reviews bij de diverse losse elementen (zoals testresultaten) apart aangeven op welk moment het live gaat. En als dan de planning rond een review verandert, dan kan er nog wel eens wat gemist worden.

Dat heb ik bij deze gecorrigeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heintjeput
ACM schreef op donderdag 15 september 2022 @ 07:15:

Helaas moet men voor reviews bij de diverse losse elementen (zoals testresultaten) apart aangeven op welk moment het live gaat. En als dan de planning rond een review verandert, dan kan er nog wel eens wat gemist worden.

Het werkt (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

djwice schreef op donderdag 15 september 2022 @ 07:09:

Zie bijvoorbeeld
De ssd-BBG hebben op de eerste pagina's normaliter geen grafieken, verderop wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Dank @ACM en excuus @heintjeput

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-05 13:49
ACM schreef op donderdag 15 september 2022 @ 07:15:

mss in de toekomst dependencies van maken die automatisch gepublished worden als het artikel live gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

dasiro schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:29:
[...]

mss in de toekomst dependencies van maken die automatisch gepublished worden als het artikel live gaat
Dat is al een langer bestaande wens.

Maar daar zijn we vooralsnog niet aan toegekomen, mede omdat het helaas niet zo triviaal is; al die componenten hebben ook individueel een bestaansrecht.

Voor veel producten komt er bijvoorbeeld nooit een review, of ze komen al met de eerste geruchten online. En soms komen es pas online op de embargodatum van de officiële aankondiging. Daarbij is het vaak - maar niet altijd - zo dat er een preview of review over verschijnt. En zo'n review kan ook later verschijnen, waardoor de review+testresultaten enerzijds en het product anderzijds niet dezelfde publicatiedatums hebben.

Testresultaten kunnen ook opgenomen worden voor producten waar (voorlopig) geen review of round-up over komt. En sowieso worden ze hergebruikt in andere reviews als vergelijkingsmateriaal. En voor round-ups geldt dan bovendien dat er meerdere testresultaten dezelfde publicatiedatum als de review moeten krijgen (of uiteraard een mix van sommige wel en sommige niet :P )

We komen daar vast wel uit. Maar er moet wel even goed nagedacht worden over al die scenario's. We willen tenslotte dat het daadwerkelijk gebruiksvriendelijker wordt dan allemaal losse tijden opgeven, terwijl toch alle relevante scenario's mogelijk blijven. En dat alles zonder dat het qua techniek een complex gedrocht wordt :)
Pagina: 1