Onlangs is er bij ons schone zwarte grond aangelegd door een grondwerk bedrijf. De eerste keer zat er veel rotzooi in (bakstenen, plastic, stanleymessen etc.) en hebben ze alles opnieuw gedaan. Nu kwam ik dit keer zonder te zoeken op de oppervlakte allemaal stukken glas tegen, zie afbeelding. Ook wel in mindere mate andere rotzooi zoals bakstenen en buizen, maar omdat er gras op komt ben ik huiverig dat een van mijn kinderen er een keer de voeten aan open haalt.
Dit heb ik nogmaals aangekaart, maar dit keer wordt aangegeven (nadat ze hebben gezegd dat we zelf het glas er hebben ingegooid) dat er ook in schone grond rotzooi kan zitten. Ze geven aan wel een certificaat te hebben voor deze grond.
Helaas kan ik nergens vinden wat je mag verwachten van 'schone grond '. Bakstenen en dergelijke maakt mij niet uit, maar overal stukken glas van meer dan 5cm groot ben ik minder blij mee. Weet iemand of dit in zwarte schone grond mag zitten?
Dit heb ik nogmaals aangekaart, maar dit keer wordt aangegeven (nadat ze hebben gezegd dat we zelf het glas er hebben ingegooid) dat er ook in schone grond rotzooi kan zitten. Ze geven aan wel een certificaat te hebben voor deze grond.
Helaas kan ik nergens vinden wat je mag verwachten van 'schone grond '. Bakstenen en dergelijke maakt mij niet uit, maar overal stukken glas van meer dan 5cm groot ben ik minder blij mee. Weet iemand of dit in zwarte schone grond mag zitten?
:strip_exif()/f/image/VovlnbUnHhwKcsfqkwQ6XqBQ.jpg?f=fotoalbum_large)