The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Geen idee maar ga er maar vanuit dat je het niet kunt betalen
Verwijderd
[lollig mode]Op maandag 27 augustus 2001 22:21 schreef paus_j_p2 het volgende:
Wat kost het eigenlijk glas je huiskamer in?
Ong. 10 gulden bij de Xenos.
[/lollig mode]
Even serieus. Wat bedoel je eigenlijk? Een paar meter glasvezel ofsow? Misschien bedoel je hoeveel het kost vanaf de dichtsbijzijnde wijkhub/telefooncentrale??
Verwijderd
Dat dacht ik duz ook.Op maandag 27 augustus 2001 22:29 schreef mafiasven het volgende:
waar heb je t in godsnaam over
Glas is gewoon een andere benaming glasvezel. Blijkbaar is het anders een te lang woord.
SOmmige netwerk aanbieders bieden inderdaad Fiber to the desk aan. Ik denk alleen niet dat de kosten afwegen tussen gigaspeed ethernet via CAT6.
tering wat is dat duur:
Verbinding Rotterdam Noord - Rotterdam Centrum als voorbeeld alten uitrekenen door KPN proggie
2mbps Digitstream
13090 pietermannen eenmalig en 5833,58 pietermannen maandelijks (helaas heb ik geen geldovershot
)
endat voor maar 1 k*ttig kilometertje
[dream-modus]
als ik nou zou kunnen wonen aan de Kruislaan Amsterdam dan lag er genoeg glas onder me stoep dus glasje naar SARA of NIKHEF zou dan niet zo duur zijn

[/dream-modus]
Verbinding Rotterdam Noord - Rotterdam Centrum als voorbeeld alten uitrekenen door KPN proggie
2mbps Digitstream
13090 pietermannen eenmalig en 5833,58 pietermannen maandelijks (helaas heb ik geen geldovershot
endat voor maar 1 k*ttig kilometertje
[dream-modus]
als ik nou zou kunnen wonen aan de Kruislaan Amsterdam dan lag er genoeg glas onder me stoep dus glasje naar SARA of NIKHEF zou dan niet zo duur zijn
[/dream-modus]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
W00TOp maandag 27 augustus 2001 23:03 schreef paus_j_p2 het volgende:
kheb ook berekend Rotterdam Noord - Haarlem Oost
19040 eenmalig 12828 maandelijks voor een kloterig 2mb lijntje
Das wel heel zielig
Citylink bedoel je?Op maandag 27 augustus 2001 22:21 schreef paus_j_p2 het volgende:
ligt wel KPN Cityround glas lus vlakbij mn huis (300 meter geloof ik) (A20-Noord Rotterdam)
No production networks were harmed during this posting
Een kloterig 2mb lijntje ???? Dat is wel 2mbit up en down en gegarandeerde bandbreedte wees toch een keer tevrede ofzo. Waar ik werk ligt ook maar een 36mbit lijn ofzoOp maandag 27 augustus 2001 23:03 schreef paus_j_p2 het volgende:
kheb ook berekend Rotterdam Noord - Haarlem Oost
19040 eenmalig 12828 maandelijks voor een kloterig 2mb lijntje
http://www.kpnqwest.nl/html/records.asp?sub_section_id=126 Ook heel leuk 10 gbit/s
Ik heb het een keetje voor mijn stagebedrijf uitgerekend, voor glasvezel verbindingen moet je bij VersaTel zijn, die doen het redelijk goedkoop, k weet dat het nogsteeds duur is maar ja, je hebt dan ook wat!
Je kunt trouwens ook ff kijken bij Telfort, ik hoor dat die ook zo'n praktijken doen.
Waarom kijk je niet gewoon voor een verbinding via de schotel, ok je hebt geen fatsoenlijke upstream, maar downstream daar valt niets aan te tippen!
Moet gewoon ff kijken....
[lol]
Anders kun je toch gewoon je eigen glasvezel aanleggen....
Gewoon graven.....
[/lol]
Greetz Zwa
Je kunt trouwens ook ff kijken bij Telfort, ik hoor dat die ook zo'n praktijken doen.
Waarom kijk je niet gewoon voor een verbinding via de schotel, ok je hebt geen fatsoenlijke upstream, maar downstream daar valt niets aan te tippen!
Moet gewoon ff kijken....
[lol]
Anders kun je toch gewoon je eigen glasvezel aanleggen....
Gewoon graven.....
[/lol]
Greetz Zwa
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Pagina: 1