[bug] Prijs volgen "wordt verwacht" product selecteerd 1e

Pagina: 1
Acties:

• m4n
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 11:33
Ik bekijk in de pricewatch een lijst waarin meerdere producten voorkomen die "wordt verwacht" zijn.
B.V. Deze llijst:

https://tweakers.net/proc...4HlLZb-V1U602RErbkS4_T9AQ

Bij het klikken op "prijs volgen" van een van de "wordt verwacht" producten wordt altijd de bovenste geselecteerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XDQ091k1U1Y2M15GC0R4YtB5XCE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rlCqJlublB3QapeiKA2617s5.png?f=fotoalbum_large

Browser: Firefox,Chrome & Edge.

Hopelijk heb ik goed gezocht want ik heb dit probleem niet kunnen vinden in dit forum.

M5n

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad; ik heb hier een ticket voor aangemaakt.

Als workaround kan je het gewenste product aanklikken en op de volgende pagina in de header een price-alert instellen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-10 13:52
in de hoop dat het hier juist staat:
zoals velen onder ons ben ik geïnteresseerd in de laatste generatie van AMD, maar niet in de aburd dure toppers. Daarom wou ik een pricealert aanmaken voor de 7600X, maar in de melding zelf kreeg ik dat deze werd gemaakt voor de 7950X, waar ik niet van op de hoogte wil zijn.

Beiden hebben een eigen SKU en tweakers ID in de pricewatch, dus ik snap niet echt waarom voor geen enkele lagere CPU een alert is in te stellen.

dit deed zich voor vanuit het processors-overzicht, maar niet vanuit de pagina van het specifieke model.

vb ook bij de 7700X:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tVSLp_KgclACt-T9bu59BwogFBc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mxWTfzO9COSjqn9eimKBdGq0.png?f=fotoalbum_large

edit: kan hem blijkbaar niet verwijderen hier, dus graag verplaatsen naar het stoute bugsforum aub :/

[ Voor 42% gewijzigd door dasiro op 26-09-2022 20:07 ]

• dasiro
@Mooijekind of @Glaanie kunnen jullie deze moven aub?

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:56

Mooijekind

Manager Product Content
Verplaatst naar juiste topic

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

DaFeliX

Tnet Devver
ik voeg dit topic even samen, want het lijkt 'tzelfde probleem te zijn als eerder gemeld.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• dasiro
thx, ik had het juiste forum nog niet gevonden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• watcher46
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 15:16

watcher46

Devver
Zojuist een release gedaan waarin dit gefixt is.
Had te maken met een id die meerdere keren voor kwam op een pagina. Ook het binden van events aan de betreffende buttons klopte niet helemaal. (stiekem een wonder dat het nog werkte :X )
Maar nu kunnen jullie weer naar hartelust prijzen gaan volgen van producten die niet bovenaan staan. :9
Pagina: 1