[Forum] Te lange datum zorgt voor overlap

Pagina: 1
Acties:

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Plaatje zegt meer dan duizend woorden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QsWioqIrWcDEu9K-amK80q24yQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/47mkMaV1cToIv3GYpkydMOle.jpg?f=fotoalbum_large

Met een kortere maand speelt het probleem niet omdat er dan genoeg horizontale ruimte lijkt te zijn?

Zojuist alle custom CSS die ik gebruik uitgezet maar issue blijft.

OnePlus 9 Pro met Android 12
Chrome 105.0.5195.79

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ben je niet ingezoomd (text zoom) of zo? Dat is de enige manier waarop ik het in een desktopbrowser kan reproduceren in elk geval.

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 14-09-2022 15:55 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Nope, staat op de default 100%. Weet alleen niet of die setting überhaupt iets doet. Als ik die waarde vergroot dan wel verklein heb ik geen verschil bij het weergeven van pagina's.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
In dit topic gaat het overigens gewoon goed. Het gaat fout wanneer er een Topic Report is gemaakt voor een post, dan komt het derde icoontje (driehoekje) er bij en wordt het geheel te breed.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:28
Ik was net aan het typen dat het komt door die extra acties rechts van de thumbs up :P Nogal een edge case dus: je moet op een heel smal scherm zitten, het moet een lange maand zijn, je moet een moderator zijn, en het topic moet een topic report hebben :+

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 14-09-2022 16:10 ]

The devil is in the details.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Hahn schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:09:
Ik was net aan het typen dat het komt door die extra acties rechts van de thumbs up :P Nogal een edge case dus: het moet een lange maand zijn, je moet een moderator zijn, en het topic moet een topic report hebben :+
Scheelt, over een paar weken heb ik er dus waarschijnlijk geen last meer van :P

• Hahn
FeaR schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:10:
[...]

Scheelt, over een paar weken heb ik er dus waarschijnlijk geen last meer van :P
Dat is ook een oplossing!

• Hahn
Mogelijke quick fix: die 'Acties' dropdown heeft om één of andere reden een 16px fontsize (wat me veel te groot lijkt?). Als daar bijvoorbeeld 13px van gemaakt zou worden, dan ziet het er én voor iedereen beter uit én past dit waarschijnlijk ook net (of net niet :+).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

FeaR schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:08:
In dit topic gaat het overigens gewoon goed. Het gaat fout wanneer er een Topic Report is gemaakt voor een post, dan komt het derde icoontje (driehoekje) er bij en wordt het geheel te breed.
Dus alléén 'de roden' hebben hier last van? First World Issue dus :9

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hahn schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:13:
Mogelijke quick fix: die 'Acties' dropdown heeft om één of andere reden een 16px fontsize (wat me veel te groot lijkt?). Als daar bijvoorbeeld 13px van gemaakt zou worden, dan ziet het er én voor iedereen beter uit én past dit waarschijnlijk ook net (of net niet :+).
Op mobiel (waar je vooral met die dropdown te maken hebt) is het wel fijn als dat soort elementen van een dusdanig formaat zijn dat je er een beetje makkelijk de juiste optie kan aanraken natuurlijk.

Ik heb er op mijn iPhone geen last van overigens, maar misschien is dat scherm net wat breder of zo. Bij posts met veel duimpjes gaat het wel mis. Maar ook dat is nogal een edge case.

[ Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 14-09-2022 16:22 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Hahn
Orion84 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:19:
[...]

Op mobiel (waar je vooral met die dropdown te maken hebt) is het wel fijn als dat soort elementen van een dusdanig formaat zijn dat je er een beetje makkelijk de juiste optie kan aanraken natuurlijk.
Dat los je op met padding. Elke andere tekst (op headings na) is maximaal 13px qua fontsize, die dropdown 16px maken maakt het inconsistent en onnodig opvallend.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:08

crisp

Devver

Pixelated

De 16px fontsize van formelementen voorkomt dat mobiele browsers (wellicht alleen op iOS, dat weet ik niet meer zeker) erop gaan inzoomen als je daar de focus op zet.

Intentionally left blank

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb het bij zo'n beetje alle posts (Op een iPhone SE)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOmaZ2dsu59tlKtegq7XrNpuucw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A1wdiJzDTm09HxSgJ5Vy1RTN.jpg?f=fotoalbum_large

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:08

crisp

Devver

Pixelated

Aiolos schreef op woensdag 14 september 2022 @ 23:12:
Ik heb het bij zo'n beetje alle posts (Op een iPhone SE)

[Afbeelding]
Ja, de SE is inderdaad een telefoon met een wel heel lage resolutie...

Wellicht moeten we daar dan toch eens kijken of we de maandnaam kunnen afkorten. (overigens korten we hem al af door de dagnaam weg te laten).

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 15-09-2022 08:25 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Orion84 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:54:
Ben je niet ingezoomd (text zoom) of zo? Dat is de enige manier waarop ik het in een desktopbrowser kan reproduceren in elk geval.
Het zat hem in de telefoon. Binnen Android had ik zowel Font Size als Display Size op "default" staan. In DM met crisp (b)leek toch dat ik op iets van 110% zoom zat kijkende naar genomen screenshots. Display Size naar "small" gezet en nu klopt GoT een stuk beter. Default is bij OnePlus dus een klein beetje zoom.

Pagina: 1