Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 14-09-2022 16:10 ]
The devil is in the details.
Scheelt, over een paar weken heb ik er dus waarschijnlijk geen last meer vanHahn schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:09:
Ik was net aan het typen dat het komt door die extra acties rechts van de thumbs upNogal een edge case dus: het moet een lange maand zijn, je moet een moderator zijn, en het topic moet een topic report hebben
Dat is ook een oplossing!FeaR schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:10:
[...]
Scheelt, over een paar weken heb ik er dus waarschijnlijk geen last meer van
Dus alléén 'de roden' hebben hier last van? First World Issue dusFeaR schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:08:
In dit topic gaat het overigens gewoon goed. Het gaat fout wanneer er een Topic Report is gemaakt voor een post, dan komt het derde icoontje (driehoekje) er bij en wordt het geheel te breed.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Op mobiel (waar je vooral met die dropdown te maken hebt) is het wel fijn als dat soort elementen van een dusdanig formaat zijn dat je er een beetje makkelijk de juiste optie kan aanraken natuurlijk.Hahn schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:13:
Mogelijke quick fix: die 'Acties' dropdown heeft om één of andere reden een 16px fontsize (wat me veel te groot lijkt?). Als daar bijvoorbeeld 13px van gemaakt zou worden, dan ziet het er én voor iedereen beter uit én past dit waarschijnlijk ook net (of net niet).
Ik heb er op mijn iPhone geen last van overigens, maar misschien is dat scherm net wat breder of zo. Bij posts met veel duimpjes gaat het wel mis. Maar ook dat is nogal een edge case.
[ Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 14-09-2022 16:22 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dat los je op met padding. Elke andere tekst (op headings na) is maximaal 13px qua fontsize, die dropdown 16px maken maakt het inconsistent en onnodig opvallend.Orion84 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:19:
[...]
Op mobiel (waar je vooral met die dropdown te maken hebt) is het wel fijn als dat soort elementen van een dusdanig formaat zijn dat je er een beetje makkelijk de juiste optie kan aanraken natuurlijk.
Intentionally left blank
Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)
Ja, de SE is inderdaad een telefoon met een wel heel lage resolutie...Aiolos schreef op woensdag 14 september 2022 @ 23:12:
Ik heb het bij zo'n beetje alle posts (Op een iPhone SE)
[Afbeelding]
Wellicht moeten we daar dan toch eens kijken of we de maandnaam kunnen afkorten. (overigens korten we hem al af door de dagnaam weg te laten).
[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 15-09-2022 08:25 ]
Intentionally left blank
Het zat hem in de telefoon. Binnen Android had ik zowel Font Size als Display Size op "default" staan. In DM met crisp (b)leek toch dat ik op iets van 110% zoom zat kijkende naar genomen screenshots. Display Size naar "small" gezet en nu klopt GoT een stuk beter. Default is bij OnePlus dus een klein beetje zoom.Orion84 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:54:
Ben je niet ingezoomd (text zoom) of zo? Dat is de enige manier waarop ik het in een desktopbrowser kan reproduceren in elk geval.