Vraag

• J.R repairs
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 13-05 18:55
mijn samsung s7 wilt niet meer opstarten na een update hij deed ervoor het prima en erna ging die extreem laggen. ik heb geprobeerd android 8.0 erop te zetten via volume down, home en aan/uit knop dit werkte, maar nu kom ik niet verder dan systeemupdate uitvoeren scherm bij welk hij gaat glitchen zie foto voor vergelijking. ik heb wel germerkt dat er een klein component mist maar weet niet of dit belangrijk is.(zie foto is omcirkeld in blauw)
graag hoor ik jullie mening hierover

J.R

Alle reacties

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:20
Waar is de foto dan?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@J.R repairs welkom pp Tweakers.

Je foto(s) ontbreken. Verder geef je aan dat je Android 8.0 hebt (geprobeerd) te installeren, zou je aan kunnen geven hoe je dat precies gedaan hebt?

• J.R repairs
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F7tVDzeXxOoe76ulNlWumhv9KEc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PfLHp9dKQK7fbjvJqwHWeoLD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J1uVE1D8tcPWltU3t06xKObyl-Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MllmVFBxMSpTsXYhkHlLeFwa.jpg?f=fotoalbum_large

J.R

• J.R repairs
bovenste is het missende component onderste is vergelijkbaar beeld

J.R

• J.R repairs
@rens-br via odin met bestanden van sammobile website

J.R

• rens-br

rens-br

Dat lijkt een weerstand te zijn en die zal er niet voor niets opzitten denk ik. Maar miste dit component ook al voor je update?
Ik zie hier een foto met een Windows logo. Is dat een foto van je telefoonscherm?
J.R repairs schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:41:
@rens-br via odin met bestanden van sammobile website
Welke bestanden?

@J.R repairs het zou handig zijn om zo uitgebreid te zijn met je antwoord geven. Wij hoeven dan een stuk minder te gissen naar mogelijke oorzaken en kunnen je dan beter helpen.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 14-09-2022 10:45 ]

• J.R repairs
@rens-br hij was ook al voor het gemiste component traag en laggy erna werd het erger het windows scherm is puur om een beeld te geven wat het ongeveer weergeeft ik heb de telefoon nu niet bij me maar zal een goeie foto zo snel mogelijk door te sturen
bestanden waren de 8.0 duitse versie iso's hij kwam origineel uit duitsland dus ik dacht misschien de originele weer installeren helpt

J.R

• rens-br

rens-br

J.R repairs schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:48:
@rens-br hij was ook al voor het gemiste component traag en laggy erna
Maar wat heb je precies gedaan waardoor dat component verdween? Alleen met een software update gebeurd dat niet namelijk.
bestanden waren de 8.0 duitse versie iso's hij kwam origineel uit duitsland dus ik dacht misschien de originele weer installeren helpt
Welke? Heb je een linkje?
Pagina: 1