Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje143
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 12-11-2022
Een paar maanden geleden heb ik een nieuwe telefoon gekocht (Samsung Galaxy A52).
Vanaf mijn oude telefoon (Samsung Galaxy A8) heb ik een back-up van Whatsapp gemaakt en die overgezet op het moment dat ik Whatsapp gedownload had op m'n nieuwe telefoon.
Nu heb ik het probleem dat één keer in de zoveel tijd alle foto's en filmpjes gedupliceerd worden. Het lijkt alsof de back-up opnieuw geïnstalleerd wordt. Vaak gebeurt dit 's nachts en als ik dan de galerij op mijn telefoon open, staan al die foto's en filmpjes bovenaan.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn en wat ik hier aan kan doen?

Hartelijk dank alvast!

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:26
Worden alleen de oude foto's en filmpjes gedupliceerd of ook de nieuwe?
Dit om uit te sluiten of het om inderdaad die oude backup gaat en niet een ander systeem?

Daarnaast, deed je alleen Whatsapp backup, of gebruikte je ook de Samsung backup op de oude telefoon? En heb je die backup toevallig teruggezet?

Ik denk namelijk als het de Whatsapp backup is, je ook dubbele berichten terug krijgt, en dat symptoom benoem je niet.

• Bootje143
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 12-11-2022
Alleen de oude filmpjes en foto' worden gedupliceerd. Dus waarvan ik toen een backup heb gemaakt.
Ik heb met SmartSwitch alles van mijn oude telefoon overgezet naar de nieuwe.
Ik krijg idd geen dubbele Whatsappberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasbok
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 02-02-2023
Hi Bootje143

Ik heb al enige tijd hetzelfde probleem met mijn nieuwe Xiaomi 12. Eens in de zoveel tijd verwijder ik de overbodige dubbele backup manual van mn telefoon. Telkens komt er een gedupliceerde versie weer terug. Dit gebeurt alleen met whatsapp videos/photos/gifjes.
Heb je dit probleem uiteindelijk kunnen oplossen?