Account Recovery Contact instellen met oudere devices

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:01
Mijn vraag
Ik heb een 'mixed bag' aan Apple apparaten. Voor normaal gebruik natuurlijk moderne, maar ik heb nog een paar oude apparaten die de kinderen kunnen gebruiken of als reserve. Alle apparaten staan ingelogd op mijn iCloud.

Nu wil ik graag een Account Recovery Contact kiezen. Als ik dat probeer op een ondersteund apparaat, dan zegt ie dat ik eerst alles met IOS ouder dan 15 moet uitloggen. Dat vind ik prima, maar kan ik ze dan straks weer inloggen als m'n recovery contacts zijn aangemaakt? Of worden ze dan voor eeuwig buitengesloten van m'n account?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 13 pro, iPhone 5S, iPad Pro 11", iPad 2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Overal waar je kijkt staat dat je oudere apparaten moet uitloggen of updaten, maar nergens staat of je een ouder apparaat later weer kunt inloggen.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:06
Had je al de melding in het Engels vertaald en op internet gezocht? Dan is er een grotere kans ergens dit terug te vinden als iemand dit al gedaan heeft?

Stel dat het mis gaat, en je kunt ze daarna niet meer koppelen, dan log je ze in op een nieuwe account, of gebruik je ze zonder account? Wat gaat er mis?

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ah, ik liep tegen hetzelfde aan.

Het punt is dat je geen apps meer kan instaleren wanneer ze niet meer gekoppeld zijn aan je hoofdaccount. Dit is namelijk een work around om oudere versies van apps te instaleren op ouderen apparaten.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:01
GloriX schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:52:
ah, ik liep tegen hetzelfde aan.

Het punt is dat je geen apps meer kan instaleren wanneer ze niet meer gekoppeld zijn aan je hoofdaccount. Dit is namelijk een work around om oudere versies van apps te instaleren op ouderen apparaten.
Maar, is het al gelukt dan? Als je je oude apparaten afmeldt, dan de Recovery Contacts instelt, kun je dan je oude apparaten weer aanmelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb het nog niet geprobeerd, jij eerst 😉