ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
ik dnek dat als je iets gemold heb dat het dan in de veelvoud van 4 of 8 zou zijn en geen 59 zou ut volgens mij 56mb zijn
denk ik hoor
denk ik hoor
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Kan het niet zijn dat ik een memchip maar half kapot heb gemaakt?
Verwijderd
Kijk ook eens met een ander programma. Sisoft Sandra staat bekend om z'n foute weergaves.
Verwijderd
Sisoft Sandra zegt dat mijn Matrox G450 "maar" 29 MB heeft terwijl dat 32 moet zijn. Ik denk dat het aan Sandra ligt en niet aan de videokaart.
yep, ligt vrijwel zeker aan Sandra, mijn Voodoo3 heeft ook 15MB ipv. 16MB volgens Sandra ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Sisoft Sandra zegt netjes dat mijn Radeon 64Mb heeft. Misschien moet je eens Sisoft Updaten.
Die 58xxxkb staat ook in 3Dmark2000.
Van Sisoft is zon trial versie, de nieuwste.
Kan ik de memory ook ergens anders zien bv in de drivers ofzo?
Owja, het is een Gainward GF2 PRO /400.
En voor de rest doet hij het prima.
En kan het eigenlijk wel, als een hele memchip naar de klote is en dan de kaart nog perfect werkt(behalve de memchip).
Of stopt de hele kaart met werken als er iets mis is met het geheugen.
Van Sisoft is zon trial versie, de nieuwste.
Kan ik de memory ook ergens anders zien bv in de drivers ofzo?
Owja, het is een Gainward GF2 PRO /400.
En voor de rest doet hij het prima.
En kan het eigenlijk wel, als een hele memchip naar de klote is en dan de kaart nog perfect werkt(behalve de memchip).
Of stopt de hele kaart met werken als er iets mis is met het geheugen.
Verwijderd
Mja, met gewoon RAM heb je ook wel eens dat het maar voor de helft wordt gedetecteerd. Maar 59 van de 64 is wel erg vreemd.
in sandra versie 2001.0.7.10 geeft hij bij mij 63MB aan. kheb ook een Leadtek geforce 2 pro 64MB DDR
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Ik heb versie 2001.5.8.11, nog steed 59MB en net had ik maar 34MB, na reboot was het weer terug naar 59MB.Op dinsdag 28 augustus 2001 18:38 schreef TTLCrazy het volgende:
in sandra versie 2001.0.7.10 geeft hij bij mij 63MB aan. kheb ook een Leadtek geforce 2 pro 64MB DDR
Is er nog een programma om je videomemory op te meten?Behalve dan Sisoft Sandra en 3Dmark.
Als je je pc boot krijg je voor je bios gedoe een schermpje waarin je vid. kaart word gemeld, inclusief hoeveelheid RAM. Kijk daar eens, als daar 64 staat dan is het gewoon goed.
denk dat ie het vrije videogeheugen weergeeft. Je desktop neemt al wat geheugen in beslag (1024x768x32bit kost al een MB'tje of 4..)
Ik heb net CoolBits uitgezet, nu geeft hij wel 63Mb aan, wat ik aan neem als goed.
En wat windows innam, was al erbij genomen, omdat bij DirectX info van Sandra daar ook 59Mb stond.
Probleem was dus Coolbits.
Wie clockt ook over met CoolBits en heeft deze 'probleem'?
Want nu wil ik wel weten of meerdere mensen dit hebben.
En wat windows innam, was al erbij genomen, omdat bij DirectX info van Sandra daar ook 59Mb stond.
Probleem was dus Coolbits.
Wie clockt ook over met CoolBits en heeft deze 'probleem'?
Want nu wil ik wel weten of meerdere mensen dit hebben.
Als een geheugen chip stuk is zou je enorme render fouten/flikkeringen moeten zien. Probeer eens een zwaar spel te draaien dat veel texture vreet. (Max Payne bv). Als je niets ziet dan is de kaart perfect en is het waarschijnlijk een driver error.
Pagina: 1