Voedhallingskabel Samsung Odyssey G7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 18:59
Tweakers!

Ik ben al een tijd opzoek naar een monitor! Nu kan ik voor een leuke prijs een Samsung Odyssey G7 (32inch) kopen! Weliswaar zit hier geen voedingskabel bij!

Nu ben ik voordat ik hem wel aanschaffen aan het zoeken naar een voedingskabel. Erg lastig!

De volgende heb ik gevonden!

https://www.ebay.com/itm/403299498295

Zou deze voedingskabel voldoende zijn?
Hartelijk dank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:44

heuveltje

KoelkastFilosoof

Wat jij zoekt is geen voedingskabel, maar een adapter / powerbrick

Ik zou gewoon voor een originele samsung gaan, weet je zeker dat je goed zit.
Vervangings partnr is volgens google a10024s_epn a10024s_epn

https://adapterswinkel.nl...epn-oplader-adapter-51624

geen enkele ervaring met die site ofzo trouwens.........

* heuveltje hoopte op een interesanter topic over lingkabels voor voedhallen ofzo :P

[ Voor 27% gewijzigd door heuveltje op 14-09-2022 12:05 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
heuveltje schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 17:13:
Wat jij zoekt is geen voedingskabel, maar een adapter / powerbrick

Ik zou gewoon voor een originele samsung gaan, weet je zeker dat je goed zit.
Vervangings partnr is a10024s_epn a10024s_epn

https://adapterswinkel.nl...epn-oplader-adapter-51624

geen enkele ervaring met die site ofzo trouwens.........

* heuveltje hoopte op een interesanter topic over lingkabels voor voedhallen ofzo :P
Super! Ik zal is gaan kijken! De prijs valt mij nog mee!

Dank je wel! Succes met het zoeken naar lingkabels!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-05 18:18
Neem aan dat je een 2de-hands scherm dan gaat kopen? Is dit wel handig want hoe kun je hem dan testen?

• benjamin19
bumtroll schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:04:
Neem aan dat je een 2de-hands scherm dan gaat kopen? Is dit wel handig want hoe kun je hem dan testen?
Ja, dat kan dus niet! Ik ga naar zijn huis. Dus ga ik er vanuit dat hij wel betrouwbaar is. Ik weet dan ook waar hij woont mocht het scherm bij thuiskomst het niet doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 22:47
Maar, niemand die zich afvraagt waarom er geen power brick bij zit? Dat komt op mij over dat dat scherm gewoon in de haast uit zijn socket is getrokken (aka gejat), dieven doen immers geen moeite om de kabel uit het stopcontact te halen en netjes opgerold in zijn juten zak te steken.

Een G7 is de top in gameschermen. Áls hij legit is dan is het ontbreken een power brick misschien een manier op dode pixels, backlight bleed of andere zaken te verhullen. Ik koop toch ook geen auto zonder even onder de motorkap te kijken?
Bij iemand thuis ophalen wil ook niks zeggen, als het bv een studentenhuis is weet je sowieso genoeg - dan is hij/zij daar tijdelijk neergestreken om de deal te doen en geen traceerbare locatie te hebben als blijkt dat er iets mis is (omdat-ie er niet woont).

Ik snap dat dit niet een antwoord is op je vraag maar je hebt risico op heling, en dat is -ook voor jou- strafbaar. Als het scherm écht goedkoop is dan kunnen ze je namelijk aanspreken op het feit dat je met logisch nadenken wel kon bedenken dat het gestolen waar is (schuldheling)

[ Voor 9% gewijzigd door Mday op 15-09-2022 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benjamin19
Mday schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:45:
Maar, niemand die zich afvraagt waarom er geen power brick bij zit? Dat komt op mij over dat dat scherm gewoon in de haast uit zijn socket is getrokken (aka gejat), dieven doen immers geen moeite om de kabel uit het stopcontact te halen en netjes opgerold in zijn juten zak te steken.

Een G7 is de top in gameschermen. Áls hij legit is dan is het ontbreken een power brick misschien een manier op dode pixels, backlight bleed of andere zaken te verhullen. Ik koop toch ook geen auto zonder even onder de motorkap te kijken?
Bij iemand thuis ophalen wil ook niks zeggen, als het bv een studentenhuis is weet je sowieso genoeg - dan is hij/zij daar tijdelijk neergestreken om de deal te doen en geen traceerbare locatie te hebben als blijkt dat er iets mis is (omdat-ie er niet woont).

Ik snap dat dit niet een antwoord is op je vraag maar je hebt risico op heling, en dat is -ook voor jou- strafbaar. Als het scherm écht goedkoop is dan kunnen ze je namelijk aanspreken op het feit dat je met logisch nadenken wel kon bedenken dat het gestolen waar is (schuldheling)
Bedankt voor je reactie! En excuses voor mijn late wederhoor.

Ik heb het scherm uiteindelijk opgehaald! Dit ook in het achterhoofd dat het er veel dingen mis kunnen zijn. Hij en zijn vrouw waren heel vriendelijk en hadden ook een goede reden om het scherm te verkopen (zijn computer staat in de kleine woonkamer en zo'n G7 is dan een lelijke blikvanger aldus de vrouw!) De man zat tijdens het gamen op nog geen 50 centimeter afstand van het scherm en hij heeft nu zelf een kleinere monitor gekocht. Hij had inderdaad geen adapter bij de monitor en verzekerde dat hij het wel doet. De volgende dag heb ik het scherm kunnen testen en deze doet het prima. Ook heb ik de factuur toe gemaild gekregen.

Voor mijn gevoel is alles legit! Over het "heling" ik heb hier zelf over nagedacht en heb de keus om het scherm te kopen op het laatste moment gemaakt met de verwachting dat alles in orde is.

Ik heb nu een heel goed scherm. Voor een bizar lage prijs. Ik snap dat dit verkeerd stinkt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 22:47
Hey, prima, blij om te horen dat alles gewoon (b)lijkt te kloppen! d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Mday op 21-09-2022 14:24 ]

Pagina: 1