Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emieel97
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09-2022
In mijn huis zijn we op zoek naar een goedkope (paar tientjes) tablet om aan de muur te hangen, om te gebruiken om muziek af te spelen. Het enige wat de tablet hoeft te kunnen is het spelen van Spotify, en af en toe wat YouTube en SoundCloud.

Waarschijnlijk zal het apparaat constant aan netstroom hangen, dus de accu is niet belangrijk, maar het zou wel prettig zijn als we niet na 1 of 2 jaar een nieuwe hoeven te kopen omdat ’ie te langzaam is geworden of continu crasht.

Heeft iemand een goede suggestie? We weten er zelf niet zo veel van af. Beter een oude iPad, of een goedkope Android? Heel erg bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:27

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Komt de muziek ook uit de tablet? Of verbind je middels aux, bluetooth, of andere aansturing? Bij een oude iPad zou ik niet teveel verwachten, op een gegeven moment loop je zover achter met updates dat apps niet meer fatsoenlijk werken.

• woutervh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:06
Archos Hello 5/7/10. Hangt niet aan de muur, maar staat wel mooi op de kast, en heeft super geluid. Wij gebruiken hem ook als radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Waar geen Google mini oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:55
Dit dus, mocht je bang zijn voor het zogenaamde "afluisteren" dan het schakelaartje eventueel even omzetten.
Mocht je willen dat het er een beetje goed uitziet zou je eventueel de Google/Nest Hub (mini) kunnen nemen dan meteen ook een fotolijstje etc.

Mijn profiel op Discogs