Op zoek naar geschikte media player

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilus
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13-09-2022
Beste leden,

Ik zie door de bomen het bos niet meer en ben daarom op zoek naar hulp. Het enige waar de media player aan hoeft te voldoen is dat ik via een externe harde schijf alle gangbare video formaten dient af te spelen, het menu gebruiksvriendelijk is en uiteraard ook ondertitel bestanden kan afspelen en instellen. Ik heb nu een media player geschikt voor full hd terwijl ik een 4K televisie heb, daarbij is het irritant dat hij niet de HEVC bestanden kan afspelen.

Alvast bedankt!

Mvg, Tilus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:01

FeaR

In GoT we trust

Voor dit soort vragen is Consumentenelektronica koopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis, inzet die we op GoT wel verwachten. GoT is niet het forum om ons het zoekwerk te laten doen. Tevens zijn de genoemde eisen veelal subjectief of te globaal. Een term als "gebruiksvriendelijk" zal voor iedereen anders zijn. De andere termen zijn te globaal. Definieer "gangbare video formaten". Daarbij mist ook informatie als om welke TV het gaat. Merk en type zeggen meer dan "een 4K televisie". Nu is het bijvoorbeeld gissen of de speler Dolby Vision af moet kunnen spelen of niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.